Wpis z mikrobloga

#kryptowaluty zaraz się będzie działo, dajcie mi tydzień lub dwa i wrócimy na wykop #up #programista15k

2-3 stanowiska, 70% team to dev
Szukamy najlepszych dev - [10k - 40k, equity, #] - [mid, senior, lead, cto] - [nodejs, solidity] - wyślij LinkedIn na hello@hashup.it

W skrócie wydajemy gry na blockchain, równolegle do Steam. Stworzyliśmy najnowocześniejsze nośniki licencji, które same wiedzą ile kosztują - kartridże na blockchain. Wszystko open source. Gracze będą mieli tańsze gry, ponieważ cena będzie wyznaczana popytem i podażą, a twórcy dzięki DEFI będą więcej zarabiać.

Dokumentacja | github | Interface

Docelowo 8h/4 dni w tygodniu lub 6h/5 dni - po listingu (grudzień, styczeń)

Pozdrawiam,
Szymon Jankowski
CEO HashUp.it
Blockchain Alliance Co-Founder
Jeśli nie chcesz u mnie pracować, ale robisz krypto to pomożemy Ci wypuścić jak najlepszy produkt przed ICO.
Pobierz OrzechowySos - #kryptowaluty zaraz się będzie działo, dajcie mi tydzień lub dwa i wró...
źródło: comment_1634113591srxyleza336XlSFkajQ1Xy.jpg
  • 61
@sepuqqu: moga trzymac same licencje na blockchainje. Logujesz sie do gry swoim portfelem na ktorym jest licencja jako jakies NFT.

@OrzechowySos nie wiem czy to bedzie dzialac z grami ale mogloby z softem do pracy. Zwlaszcza z przywoitymi alternatywami dla mainstreamowego softu bo gigantow typu Adobe na to nie namowisz.

Wiem, ze wiele biur projektowych ponosi duzy koszt subskrybcji softu, np. maja programy cadowskie ktore dostaja #!$%@? upgrade’y co roku zeby
@plushy: no w sumie to tak, blockchain nie potrzebny.

Wystarczyłby jakiś system przepisywania własności danej licencji np. z jednego maila do drugiego.
Z resztą nawet dla licencji jako NFT musi być jakiś soft offchain który łączy ten NFT z licencją (potwierdza jej posiadanie) więc nie jest tak, że faktcznie posiadanie tej licencji i możliwości użycia softu jest jedynie zależne od blockchaina.

Tak byłoby gdyby NFT sam w sobie był całym programem
@OrzechowySos: @Twoja_Stara_na_majku: Skoro już ustaliliśmy że gry nie będą trzymane na blockchainie publicznym bo jest to fizycznie prawie niemożliwe, to chyba zostaje tylko możliwość trzymania gier na prywatnym serwerze i wydzielanie dostępu do nich na podstawie danych z blockchain. Tylko teraz czym to się różni od steam? Tylko tym że informacja kto posiada jaką grę jest publiczna dla wszystkich, ale po co to komu? Powiem więcej, są ludzie którzy specjalnie
@sepuqqu: Na blockchain jest trzymana tylko licencja do gry w smart contract, który adres posiada licencję. Dodatkowo kartridż przechowuje link do oficjalnego pliku torrent wrzuconego bezpośrednio przez Twórców z wtyczką podpiętą do smart contractu dyskietki. Na tej samej zasadzie działa tytuł, logo, zdjęcia przypisane do gry. Jest więc to w sumie pełnoprawny kartridż, który ma w sobie wszystko to co fizyczny odpowiednik, nie mniej jest cyfrowym nośnikiem licencji. O gotowym kodzie
@sepuqqu: To co pozostanie po nas w blockchain zostanie tam na zawsze i nie będzie się tego dało wyłączyć. Nasze zawinięcie nie wpłynie na stan posiadania gier użytkowników, ponieważ te znajdują się bezpośrednio na adresach publicznych graczy a my nie jesteśmy pośrednikiem na wszystkich etapach wymiany kartridżami. Warto dodać, że LP w każdym kartridżu również będzie dalej funkcjonował i nie mamy wpływu na płynność.
@OrzechowySos A, chyba że w ten sposób. To po waszej stronie jest jakaś weryfikacja przed scamami jak rozumiem, a nie że każdy może sprzedać link do torrentow w którym może być wszystko np wirusy?
@sepuqqu: Ludzie sami to weryfikują, żeby móc sprzedawać kartridż trzeba być na oficjalnej liście dodanej przez samą społeczność. Trzeba zebrać społeczność w wysokości 10mln # żeby wydać grę, z czasem to będzie maleć