Aktywne Wpisy
Siema nocna.
Właśnie siedzę przy ojcu który powoli umiera w stanie agonalnym. Zmiana warty z matką o 2:00 w nocy. Dajcie plusa na pocieszenie.
Właśnie siedzę przy ojcu który powoli umiera w stanie agonalnym. Zmiana warty z matką o 2:00 w nocy. Dajcie plusa na pocieszenie.
Dawul +48
Rolnicy pierwszy raz od wielu lat protestują w słusznej sprawie, w interesie nas wszystkich, a spora część wykopków na nich pluje bo hurrr durr glosowali na PiS.
Może zacznijmy od początku.
Rolnicy za PiS też demonstrowali i nie jest prawdą jakoby tak nie było.
Zielonoładowe pomysły to zasługa naszych genialnych strategów w UE i tak to prawda PiS się na to zgodził, ale co z tego? Jeżeli pomysł jest zły to nieważne
Może zacznijmy od początku.
Rolnicy za PiS też demonstrowali i nie jest prawdą jakoby tak nie było.
Zielonoładowe pomysły to zasługa naszych genialnych strategów w UE i tak to prawda PiS się na to zgodził, ale co z tego? Jeżeli pomysł jest zły to nieważne
#samoloty #samolotyboners #jp2 #papiez
Ale chodzi o to, że taki pilot musi ogarniać instalacje hydrauliczne i elektryczne na tyle, aby ustawiać śmigło i rozwiązywać problemy z wysunięciem/wsunięciem czy awariami układu, tak?
W dużym uproszczeniu tak. Samolot z chowanym podwoziem i zmiennym skokiem ma po prostu dużo lepsze osiągi - stałe podwozie generuje duży opór, zaś regulacja śmigła pozwala na dokładniejsze operowanie mocą - mały skok ustawiasz do startu i lądowania, duży zaś na przelocie. Z perspektywy pilota to jedna wajcha więcej. Na zdjęciu masz jak wygląda kokpit takiego PA28R -
Co do tej niebieskiej dźwigni to dziwne, bo jest ona nazywana "prop RPM" co by sugerowało liniową zależność między ustawieniem kąta śmigła a jego osiąganymi obrotami w czasie przy stałej pozycji mieszanki i przepustnicy.
Co do tych bardziej zaawansowanych wskaźników
Coś jak zależności między siłą nośną a oporem stawianym przez skrzydła przy przestawianiu powierzchni sterowych?