Aktywne Wpisy
nabbek +654
Polska5Ever +42
Jaka "zła" decyzja finansowa jest warta każdej waszej wydanej złotówki?
Dla mnie są to podróże i posiadanie psa. Jestem ogólnie oszczędny, mam poduszkę, inwestuje nadwyżki iiiii prawdopodobnie pogarszam swoją przyszłą sytuację finansową, ale IMO warto. Nie zatrzymuję się w luksusowych hotelach ani nie jem na mieście każdego posiłku podczas podróży, ale sama możliwość odwiedzania nowych miejsc i doświadczania nowych rzeczy jest dla mnie bezcenna.
Tak samo posiadanie psa.
A u was?
#
Dla mnie są to podróże i posiadanie psa. Jestem ogólnie oszczędny, mam poduszkę, inwestuje nadwyżki iiiii prawdopodobnie pogarszam swoją przyszłą sytuację finansową, ale IMO warto. Nie zatrzymuję się w luksusowych hotelach ani nie jem na mieście każdego posiłku podczas podróży, ale sama możliwość odwiedzania nowych miejsc i doświadczania nowych rzeczy jest dla mnie bezcenna.
Tak samo posiadanie psa.
A u was?
#
Mam 30 pkt, pewnie jeszcze ze 30 kilka dodatkowych uzbieram. I są 4 sensowne skille w które mógłbym rozdać punkty:
Trans Bitewny: 9 pkt do 4 poziomu, 24 pkt na max
Igni: 14 pkt do 4 poziomu, 29 na max
Aard: 17 pkt do 4 poziomu, 32 do max
Quen: 18 pkt do 4 poziomu, 33 do max
Opcja 1: Mogę wymaxować Trans oraz Quen, i mieć taką opcję na solowanie legend bez eliksirów.
Opcja 2: Mogę wymaxować Aard i Trans bo w sumie tak teraz gram.
Opcja 3: Albo wymaxować Aard i Igni, bo obu też teraz używam.
Opcja 4: Podciągnąć wszystko do 4 poziomu
Opcja 5: Wymaxować Aard, a Igni oraz Trans wbić na 4 poziom
Przy okazji, ma ktoś Caerme? Zastanawiam się jeszcze który miecz brać i w sumie Caerme wydaje się mocne, ale nie wiem czy nie daje podobnego boosta połowę tańsza mantikora, zwłaszcza z wymaxowanymi znakami i odnowieniem znaków. A po za dmg daje też lepsze chain-cc - mniej ataków potworka - szybsza walka. W zasadzie zależy mi najbardziej na tym żeby możliwie szybko bić potwory, przy tym respawnie który jest to gdzie się nie pójdzie zawsze jakiś potworek do zabicia jest.
P.S: Trans Bojowy 5/5 + zbroja Kota dawałoby większą redukcję obrażeń niż zwykle parowanie (35% vs 30%)
#monsterslayer
Liczyłem niezabijalność oraz eliksiry i jest twardo 20%. Więc gdyby policzyć Igni byłoby te 25%.
A Napełniony Mocą to już kompletny sztos, bo nie dość że każdy rzucony znak ma szansę 20% na zignorowanie odnowienia to jeszcze w czasie kiedy rzucasz po automatycznym odnowieniu to już Ci się odnawia kolejny. I miałem walki gdzie waliłem z 7 Aardów pod rząd.