Wpis z mikrobloga

@kogi: Przypominam, że Czaskoski chce rozbierać najważniejszą ulicę w Warszawie łączącą Dworzec Centralny z obwodnicą i z całym wschodem miasta, czyli Aleję Jerozolimskich i przebudować ją by zmniejszyć przepustowość tej ulicy xD. Przecież to jest totalny kretynizm i głupota, której nie odważyłby się dokonać nawet Janusz Palikot czy Jurny Stefan xD https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/8169519,aleje-jerozolimskie-zwezenie-rafal-trzaskowski-warszawa-kierowcy-przebudowa-remont.html
@Promozet1: Sorry, ale najważniejsza arteria miejska jaką są Aleje Jerozolimskie jaką dziennie przejeżdża około pół miliona aut nie może być blokowana tylko dlatego bo pewien pan na stanowisku prezia miejskiego ma jakąś fanaberię by zwężać pas podczas gdy w okolicy tej ulicy jest: przystanek metra najważniejszy w całym mieście, przystanek autobusów na Placu Defilad, rozjazd tramwajowy i przystanek tramwajowy najważniejszy dla całego miasta. Chociaż dobrze wiemy, że tak naprawdę chodzi o
@Aik32fr45yd: W 2030 moze byc inaczej jeśli chodzi o ruch wiec bym nie dramatyzowal. Co do Pulawskiej, jak chcesz zeby bylo normalnie to trzeba zlikwidowac jeden pas jezdni na normalny cywilizowane parkowanie rownolegle. I tak jest ich teraz pod dostatkiem.
@Aik32fr45yd: Bedziesz w ciezkim szoku, ale te ulice zamkna na minimum 3 lata z powodu przebudowy tunelu kolejowego. Przekroj 2x2 powitasz jako mila odmiane.

najważniejszą ulicę w Warszawie łączącą Dworzec Centralny z obwodnicą i z całym wschodem miasta


Wschód miasta do połączeń międzymiastowych ma Warszawę Wschodnią. Z Obwodnicy chyba bliżej na Zachodnią?

najważniejsza arteria miejska jaką są Aleje Jerozolimskie jaką dziennie przejeżdża około pół miliona aut


No właśnie o to chodzi,
@Stanley666:

No właśnie o to chodzi, żeby nie jeździły, bo nie da się tam robić nic innego niż jechać samochodem.

A od czego jest ulica ? Chyba nie po to by stać na środku drogi i czekać. Tą arterią dziennie jedzie bardzo dużo ludzi, do tego Warszawa Centralna ma najwięcej połączeń zarówno międzynarodowych jak i krajowych a nie Wschodnia. Na Alejach Jerozolimskich jest wiele ważnych punktów zarówno biznesowych i historycznych, więc
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@kogi: zaraz będziesz miał zalew ludzi którzy nigdzie się nie spieszą więc mogą jechać rowerkiem do ratusza czy na kolejny happening. Miasto wychowało sobie dużą grupę "aktywistów", ludzi którzy żyją z robienia awantury że rowery cacy a blachosmrodziaży powywieszać. No i co najgorsze teraz tych idiotów ratusz słucha. No i mamy mieszkańców Szczecina co są na każdych konsultacjach społecznych i postulują zwężać wszystko jak leci. Patologia ( ͡° ʖ̯
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
do tego Warszawa Centralna ma najwięcej połączeń zarówno międzynarodowych jak i krajowych a nie Wschodnia

@Aik32fr45yd: Wschodnia i Zachodnia mają wszystkie te same połączenia co Centralna + jeszcze regionalne i SKM, które zatrzymują się na Śródmieściu.
A od czego jest ulica ?


@Aik32fr45yd: Do jechania samochodem oraz: rowerem, chodzenia chodnikiem, wchodzenia do lokali na parterze, fajnie byloby miec tez troche zieleni.

Warszawa Centralna ma najwięcej połączeń zarówno międzynarodowych jak i krajowych a nie Wschodnia


Wskaż mi te pociągi, które swój bieg kończą na centralnej. Poza tym nie rozumiem jaki związek ma ilość pasów z dworcem - przeciez nikt nie przyjezdza i nie odjezdza z niego swoim autem,
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Stanley666: w większości masz rację, ale ruch z Pragi i Wawra leci trasą łazienkowską do jerozolimskich i jest całkirm spory pomimo park and ride na narodowym.