Aktywne Wpisy
ChwilowaPomaranczka +381
Drogie dzieci, nie bajtujcie na wykopie bo was zmiecie z planszy xD Dzwoniono właśnie do mnie z Komendy rejonowej Warszawa Ochota celem stawienia się na komendzie i złożenia wyjaśnień w sprawie mojego małego bajta xD mam być o 16. Wgl jakim cudem ustalono moją tozżsamosc w ciągu 2h? @a__s wy te dane użytkowników rozdajecie na priv czy co? Dajcie plusa a zawolam co mi powiedzą i co ja powiem im. #wykop #
mirkiswirki +127
Aktualnie mam 32 lata i przez chwilę zastanowiłem się nad tym co będzie zawodem przyszłości.
Ale żeby coś przewidzieć trzeba zrozumieć dotychczasowe trendy i tak sobie myślę kto wygrał życie, a kto przegrał.
Lata 1990-95
Czasy dzikiej prywatyzacji, otwarcia granic, zmian politycznych
+ kto znał angielski lub miał studia wygrał życie (rynek pracodawcy ale wykształconych niewiele)
+ kto otworzył firmę import export (brak towarów zachodnich i w ogóle każdych)
+ kto zakupił
Ale żeby coś przewidzieć trzeba zrozumieć dotychczasowe trendy i tak sobie myślę kto wygrał życie, a kto przegrał.
Lata 1990-95
Czasy dzikiej prywatyzacji, otwarcia granic, zmian politycznych
+ kto znał angielski lub miał studia wygrał życie (rynek pracodawcy ale wykształconych niewiele)
+ kto otworzył firmę import export (brak towarów zachodnich i w ogóle każdych)
+ kto zakupił
Bateria w moim Mi 9 trzymała coraz gorzej - przy wyjęciu telefonu na dworze w zimny dzień potrafiła zjechać z 40% do 0% w 2 minuty. Najpierw chciałem ją wymienić na własną rękę, ale poczytałem, że ludzie wysyłają telefony do CCS (Cyfrowe Centrum Serwisowe SA), a oni robią naprawy gwarancyjne xiaomi za darmo. Sprawdziłem więc kiedy kupowałem telefon i okazało się, że zostało mi jakoś koło 7 dni gwarancji. Długo się nie zastanawiając zamówiłem kuriera przez ich stronę i wysłałem do nich telefon (z ładowarką, bo podobno przy problemach z baterią trzeba im też ją wysłać, a przynajmniej tak tutaj wyczytałem).
06.10 - otrzymuje maila z informacją, że telefon dotarł do serwisu i pytaniem czy tylna klapka była już wcześniej pęknięta - odpisuję, ze tak
07.10 - otrzymuję maila z kosztorysem wymiany klapki (116,64 klapka + 70 robocizna) i informacją, że jeśli nie zgodzę się na wymiane to nie jest możliwe wykonanie dalszych czynności serwisowych i naprawa gwarancyjna wymiany baterii
08.10 - dzwonię na infolinię, żeby zapytać skąd 70zł za robociznę, skoro w ramach wymiany baterii i tak trzeba tę klapkę zdjąć i założyć z powrotem, dowiaduję się, że to jest naprawa pogwarancyjna i oni nie mogą usunąć kosztu usługi, pani na infolinii próbuje mi wmówić, że ktoś najpierw wymieni klapkę, żeby później ktoś znów mógł ją zdjąć i sprawdzać baterię xD No, ale cóż zrobić, zgadzam się, wymieniajcie
9.10 - otrzymuję maila z informacją, że czas naprawy może ulec wydłużeniu, bo czekają na dostawę części (bateria) od producenta
20.10 - otrzymuję maila z informacją, że producent baterii nie ma i proponuje mi bezpłatną wymianę urządzenia na model Mi 10T 8/128, zgadzam się
I gdyby historia tutaj się zakończyła to byłoby super, ale nie xD
20.10 - otrzymuję maila od dhla o nadaniu przesyłki - super, patrzę dokładniej, a tam "Kwota pobrania wynosi 186,64zł", czyli chcą mnie skasować za usługę, którą nawet nie wiem czy wykonali. A może przyślą mi z powrotem też stary telefon z wymienioną klapką?
21.10 - dzwonię na infolinię, pytam czy razem z nowym telefonem wyślą też stary, pani mówi, że nie. Pytam zatem skąd 186,64 do zapłaty skoro tamtego telefonu już nie zobaczę na oczy. "Przez to, że zgodził się pan na naprawę pogwarancyjną (wymiana klapki) technik mógł kontynuować czynności serwisowe i stwierdzić niesprawność elementu (bateria) w ramach naprawy gwarancyjnej. Złożyliśmy zamówienie na baterię u producenta, lecz producent stwierdził, że części nie posiada, więc zaproponował wymianę na nowy model telefonu." To nie mogliście najpierw zapytać producenta czy ma w ogóle baterie do tego modelu na stanie? Lepiej mnie było orżnąć na 186,64? Nowej części zapewne nie użyli, bo kto by zakładał nową klapkę na telefon, który idzie do śmieci? Wymiany klapki też nie dokończyli, bo i po co.
21.10 - chwilę po rozmowie z infolinią odebrałem nowy telefon płącąc kurierowi 186,64. Pewnie gdybym miał jakiś porządny zastępczy (a nie ledwo chodzący redmi 4X) na czas naprawy to bym go nie odebrał i dalej wykłócał się o to 186,64zł.
Jakieś pomysły jak ugryźć temat i odzyskać kasę?
#xiaomi #telefony #mi9 #ccsonline #ccs
Moja też błaga o wymianę baterii, ale ja kupowałem na francuskim amazonie i już chyba nie mam gwarancji ( ͡° ʖ̯ ͡°)
2 lata gwarancji miałem. Jak odsyłałem to jakoś 7 dni do końca było.
Czyli musiałbym do Francji wysyłać, szkoda, że francuskiego nie znam xD
Co ten amazon mi sprzedał do cholery xD
jakby wynosiła 6 miesięcy to raczej by mi napisali, że gwarancja na baterie już się skończyła, nie?
Ale rzeczywiście na stronie mi global jest napisane "Except otherwise provided by applicable law, the warranty lasts and is provided for one (1) year for host unit, six (6) months for removable battery and charger, one (1) year for irremovable battery, three (3) months for Earphone if applicable from