Wpis z mikrobloga

1. Zamówiłem ponad tydzień temu w sklepie internetowym pewien przedmiot (sztuk 8) z odbiorem osobistym za gotówkę.
2. Dostałem potwierdzenie mailowe, że zamówieni zostało potwierdzone.
3. Chwilę po tym kontaktowałem się z obsługą sklepu w celu otrzymania informacji kiedy zamówienie będzie gotowe do odebrania.
4. Dostałem informacje, że wszystko się zgadza i że będzie do odebrania po weekendzie.
5. W środę dostałem informacje, że zamówienie jeszcze nie przyszło z hurtowni i że muszę jeszcze chwilkę poczekać.
6. Dzisiaj dostałem informacje, że otrzymali tylko 20% towaru i że mogą mi wysłać tylko 1 sztukę a pozostałe 7 muszą anulować. Jednocześnie dodali możliwość kupienia 7 sztuk tego samego produktu na stronie internetowej po większej cenie.

W regulaminie mają napisane:

Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu krsystem.pl nie stanowią

oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą

mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna

określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia

umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru

przez klienta na liście przewozowym przesyłki (w przypadku zamówień

realizowanych wysyłkowo) lub w momencie odbiory towaru bezpośrednio w siedzibie

firmy (odbiór osobisty w sklepie)


Czy mogę coś zrobić by jednak otrzymać te 8 sztuk po cenie z zamówienia?

#zakupy #prawo #januszebiznesu
  • 1