Wpis z mikrobloga

@majinBEJITA u mnie wszelkie "awarie" to groszowe sprawy. Mam 1.6diesla i polecam, najlepiej brać 2.0 HDi ale on ma DPF. 1.8tdci to loteria, nie bralbym bez żadnej historii serwisu. Kupiłem tą foke będąc studentem i utrzymanie jest tak niskie, że żal mi sprzedawać dobry samochod. Jedynie mocy i 6biegu brakuje. Chciałem go zamienić na focusa st, ale pracuje zdalnie, PiS podwyższa kary na mandaty to trzymam ( ͡° ʖ̯ ͡
@majinBEJITA miałem kilka lat 1.6 90km / 109km z dpf i jedynie alternator wymieniłem, poza tym całkowicie bezawaryjny. Jak w każdym dieslu, ważne by regularnie zmieniać olej (10-15 tys.) i lać dobre paliwo (ja lałem zawsze bp ultimate). W skrócie - polecam :)
@majinBEJITA ogólnie to focusy mają tendencję do gnicia błotników( na allegro zamiennik w kolorze 400zl z wysyłką) u mnie w przedlifcie jest brak rudej. Jedynie są dwie małe ciapki na łączeniu progu z błotnikiem. Widziałem od spodu i jest spoko w moim przypadku. Ponoć po 2010 jakoś mają lepsze zabezpieczenie antykorozyjne. Niestety ford w tych latach ma cienki lakier też, ale i tak jest lepiej niż w mazda 3 MK1 ( bliźniak
@majinBEJITA no i święte prawo focusa MK2 mówi jasno. Jeśli gnije błotnik od zewnątrz to jest zgnity wewnątrz. ( ͡º ͜ʖ͡º) Jak trafisz dobry egzemplarz co nie stał na polu to myślę, że będzie okej. Co do reszty to jak nie trafisz trupa to raczej groszowe naprawy, warto sprawdzić tylne zawieszenie bo to akurat droga naprawa. Jak coś priv albo na fejsie grupa focus MK2 [Polska]