Wpis z mikrobloga

#razer
Hejo, potrzebuję rady. Kupiłem rok temu myszkę Razor Viper. Oddałem ją wczoraj na naprawę gwarancyjną, bo w scrollu się coś popsuło. Jak oddawałem (w x komie tak btw) to dostałem info, że tej myszki już nie produkują i najpewniej zwrócą mi pieniądze za mysz. Kupiłem tę mysz po dłuższym przeglądzie co jest dostępne i czego potrzebuję, dodatkowo ją polubiłem, więc wolałbym zakupić coś możliwie zbliżonego. Jest dostępna wersja wersja tej myszy Razer Viper 8khz. I teraz moje pytanie - czy jeśli kupię tę mysz to czy nie spotka mnie znowu to, że np za rok coś drobnego się popsuje i mi tego nie naprawią, bo nie produkują już takowych i serwisy gwarancyjne nakazują sklepom zwracać pieniądze? Czy jeśli dołożę kasę do wersji Ultimate to czy nie spotka mnie za rok dokładnie to samo?