Wpis z mikrobloga

Aron's Elbow: Home-coming | S | 160% | Tazar
389 - 2 = 387 (kolega z wpisu poniżej nie odjął, więc robię to ja)

Zaczynamy z bohaterem, którego nie możemy stracić. Cel zająć miasto wroga. Mapka dwupoziomowa, w podziemiach jest trochę surowców i co najważniejsze kopalnie złota, których strzegą raczej słabi strażnicy, więc warto się tam wbić w miarę szybko. Do wroga można dostać się drogą morską, lub podziemiami. Ja wybrałem tę drugą opcje (Tazar rzuca czar przywołanie okrętu. Niepowodzenie. Tazar rzuca czar przywołanie okrętu. Niepowodzenie. Tazar rzuc... brak many)

#tysiacmaph3
99942Apophis - Aron's Elbow: Home-coming | S | 160% | Tazar
389 - 2 = 387 (kolega z ...

źródło: comment_1636100963bv7bSPc3yNiFrSwLwkjCg2.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
@99942Apophis: Ja tam wbrew powszechnej opinii wolę 4 :D Skoksany hero sam dawał często radę. A jak się zrobiło skradanie to szło przemknąć nawet obok wysokopoziomowych jednostek
  • Odpowiedz
@Kenzie: No to jest kwestia preferencji :) mi zdecydowanie bardziej podchodzi trójeczka. Sam próbowałem kilkukrotnie podejść do czwórki, no ale nie dałem rady. W piątkę chwilę się fajnie grało, ale nie miała tego "czegoś" nie wiem, chyba chodzi o grywalność. Po prostu nie czułem potrzeby powrotu do niej :).
  • Odpowiedz