Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
#audyt #big4 #ksiegowosc #pytanie

Jestem asystentem w #big4

Dostałem się fartem i tak minęło pare msc, ale mam srakę w gaciach, bo:
-nie mam ukończonych studiów finansowych
-nie mam wiedzy księgowania, rachunkowości

I nie wiem czy to OK? Czy wzięli, bo nie mają kogo już brać? Jak wygląda wzorowa ścieżka takiego szczurka z wielkiej czwórki? Większość przed big4 pracuje 2-3 lata w księgowości + studia finansowe i lepiej im idzie w pracy?

Nie znam zależności między poszczególnymi częściami SF i mnie to demotywuje, bo nie znam się na tym, gdzie są odpisy, różnice kursowe, i mi potem tłumaczą takie podstawy, że koszty rodzajowe to zespół kont 4, a 7 to przychody itd... A pewnie 99% asystentów wie to w małym palcu #przegryw

1. Czy waszym zdaniem powinienem odejść i popracować najpierw w księgowości iść na podyplomówkę z FIR i wtedy robić karierę w audycie?
2. Czy wiedza księgowań i rachunkowości jest mega ważna w audycie?

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #618e609153f190000a06c947
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
  • 19
@AnonimoweMirkoWyznania
AD1. Zostań tam i się ucz w praktyce, w wolnym czasie zamiast oglądać seriale ucz się tego czego nie umiesz.
AD2. Zależy od audytu. B. często to analiza procedur, instrukcji, procesów, poprawna komunikacja, zadawanie dobrych pytań, wyciąganie wniosków i pisanie opinii.
@AnonimoweMirkoWyznania