Wpis z mikrobloga

@Zernestuj:
Tu ładnie gość opisał:
- Maps are WAY too big. Yea 128 players, with maps size upped into like 5X. Real 200 IQ move there DICE. Old Conquest 64 is far more intense. You didn't need bigger maps, it completely negates the 128
- Gunplay is horrible, random spread, no first shot accuracy, low power. Worse gunplay than Beta
- Flight model of air vehicles is a joke (just like
@Zernestuj: Battlefield jak kazdy inny. Najbardziej przypomina 4 pod Każdym wzgledem.
Placz 15 latkow bo im konkiuter nie ciągnie. Na konsolsch graja w 30fps i nie placzą
@KOXsu: rok 2042 a broni mniej niż w starszych battlefieldach a o broniach przeciwko pojazdom to już w ogóle żart. bo faktycznie jak każdy inny.
@frems: korporacje wygryzły konkurencje. Dostawy na bron wygrywają największe firmy z najlepszym opatentowanym sprzętem.
Po drugie ze y teraz wszystko dali to w karnecie co bys chcial? Same gowno skórki by byly.
@Zernestuj: Wydaje mi się, że będzie taka sama sytuacja co z BF4, który na premierę wyszedł tak zbugowany, że wszyscy wrócili do BF3, a gdy już naprawili po 3 miesiącach to duża część wróciła do BF4, ochrzcząc go najlepszym BFem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Odczuwam_Dysonans: optymalizacja polega na pogorszeniu grafiki. Fps jest stabilny wiec optymalizacja jest dobra.
Mozesz pobrac unreal engine 4 i zobacz co to optymalizacja. Silnik gry odpowiada za wydajnosc potem im wiecej rzeczy wydajesz tym bardziej fps spada
@KOXsu: skąd ten pomysł? Optymalizacja, od zawsze, nie polega na pogorszeniu grafiki, a na optymalizacji prędkości działania przy takiej samej jej jakości. Inaczej mógłbym powiedzieć że w każdej kiepsko wyprodukowanej grze mogę zjechać suwakami i jeśli chodzi to jest dobrze zoptymalizowana - ale nie zawsze tak jest.
Proces optymalizacji polega przede wszystkim na takim napisaniu kodu, żeby pamięć była odpowiednio, z wyprzedzeniem, alokowana, tak żeby w RAMie systemu bądź VRAMie karty