Nie wiem dlaczego taki hejt na tego BF'a. Gra się dosyć przyjemne, strzelanie poprawili, mam ogólnie wrażenie że ciągle coś poprawiają na bieżącą. Porównując to do nieoficjalnie premiery w zeszłym tygodniu to jest lepiej. Jeśli chodzi o najgorsze błędy to: -po zbyt dynamicznym naciskaniu wielu przycisków potrafi zniknąć broń jak i pojazdy, śmierć lub nawet trafienie przeciwnika naprawia to. -czasami nie da się reanimować sojusznika. -po "zginięciu" nie na czasu do śmierci, nikt nie może nas reanimować i jedynym rozwiązaniem jest wyjście z serwera. -czasami nie widać nicku sojusznika, przez co można pomylić go z wrogiem.
Jeśli chodzi o irytujące rzeczy to: -brak przeglądarki serwerów, brak tabeli. -nie można biegać na kucaka, nie można poruszać się leżąc podczas celowania, ogólnie rzecz biorąc jest zbyt mało animacji. -brak termowizji i innych ficzerów co jak niby na grę osadzoną w 2042r. jest bez sensu xD -poduszkowce, a dokładnie ich wytrzymałość w porównaniu z terenówką to jest dramat, nie raz robią duże zamieszanie na polu bitwy. -helki oraz zbyt mały zasięg broni AA jak dla mnie. -ogolnie nie zbalansowanie rozgrywki
Podsumowując nie jest tak źle jak to wiele osób pisze, może nie jest to super hit, ale też nie najgorszy crap w porównaniu z takim GTA ( ͡°͜ʖ͡°) Na tą chwilę dałbym 6/10 z potencjałem na więcej. Operatorzy nie są najgorszym złem, ale też widzę że nie raz brakuje klas które niejako wymuszały podział obowiązków na polu bitwy. A tak w tej chwili brakuje kogoś kto ma ammo czy wyrzutnie rakiet. #battlefield #battlefield2042
@WUJICO: bugi to jedno - decyzje projektowe to drugie. to pierwsze można zwalić na pandemię, ale decyzje ktoś musiał podjąć, ktoś świadomie powiedział: w nowym battlefieldzie nie ma tablicy wyników, nie ma rotacji serwerów itd.
@szmij: No kto? W takiej organizacji to jest zapewne nawet nie decyzja podjeta w projekcie tylko na poziomie całego programu. To znaczy, że podjął to zapewnie członek zarzadu, który jest odpowiedzialny za cały program.
@WUJICO: > Gra się dosyć przyjemne, strzelanie poprawili ( ͡°͜ʖ͡°), jeśli przyjemne jest strzelanie w grze gdzie w modelu strzelania masz tak zwany recoil bloom ... to życzę powodzenia, jeśli sam tego nie zobaczyłeś i to ci nie przeszkadza to ciekawi mnie twój staż w grach fps
@rumpeistilckin: tak zauważyłem coś takiego, ale z każdej broni się inaczej strzela i w niektórych te zjawisko jest minimalne jak dla mnie. Ale ogólnie mam wrażenie że porównując te strzelanie z tym co było na początku jest lepiej.
-po zbyt dynamicznym naciskaniu wielu przycisków potrafi zniknąć broń jak i pojazdy, śmierć lub nawet trafienie przeciwnika naprawia to.
-czasami nie da się reanimować sojusznika.
-po "zginięciu" nie na czasu do śmierci, nikt nie może nas reanimować i jedynym rozwiązaniem jest wyjście z serwera.
-czasami nie widać nicku sojusznika, przez co można pomylić go z wrogiem.
Jeśli chodzi o irytujące rzeczy to:
-brak przeglądarki serwerów, brak tabeli.
-nie można biegać na kucaka, nie można poruszać się leżąc podczas celowania, ogólnie rzecz biorąc jest zbyt mało animacji.
-brak termowizji i innych ficzerów co jak niby na grę osadzoną w 2042r. jest bez sensu xD
-poduszkowce, a dokładnie ich wytrzymałość w porównaniu z terenówką to jest dramat, nie raz robią duże zamieszanie na polu bitwy.
-helki oraz zbyt mały zasięg broni AA jak dla mnie.
-ogolnie nie zbalansowanie rozgrywki
Podsumowując nie jest tak źle jak to wiele osób pisze, może nie jest to super hit, ale też nie najgorszy crap w porównaniu z takim GTA ( ͡° ͜ʖ ͡°) Na tą chwilę dałbym 6/10 z potencjałem na więcej. Operatorzy nie są najgorszym złem, ale też widzę że nie raz brakuje klas które niejako wymuszały podział obowiązków na polu bitwy. A tak w tej chwili brakuje kogoś kto ma ammo czy wyrzutnie rakiet.
#battlefield #battlefield2042