Wpis z mikrobloga

To uzasadnienie mówiąc szczerze jest bardzo głupie i niebezpieczne.
Artykuł 15.3 pozwala dyrektorowi wyścigu na kontrolowanie SC. Owszem, ale to nie jest wolna amerykanka, decyduje o ściągnięciu SC według przepisów.
Drugie jest jeszcze lepsze: Może i artykuł 48.12 nie został użyty w pełni, ale 48.13 to rekompensuje. Czyli FIA w zasadzie przyznaje się, że popełniła błąd, że SC zjechał za wcześnie, ale przez to że ogłosili że zjeżdża na tym okrążeniu to nie mogli tego zmienić. I to daje pole do nadużyć, bo co by się nie działo to zawsze dyrekcja może się obronić 48.13, mimo to że złamała inny przepis
#f1
tomex1909 - To uzasadnienie mówiąc szczerze jest bardzo głupie i niebezpieczne.
Arty...

źródło: comment_163933724096liFqN0HX6AOHPSYrIF8v.jpg

Pobierz
  • 8
@laquilat: jest nadrzędny, tzn. że jak wyświetlono, że SC in this lap to musi zjechać. Ale to nie tłumaczy dlaczego w ogóle go umieszczono, skoro SC powinien jechać jeszcze jedno okrążenie. Linia obrony jest taka:
Dlaczego SC nie przejechał 1 okrążenia więcej po oddublowaniu? Bo wyświetlono SC in this lap. To jest bardzo miękkie tłumaczenie