@francuskie: co jest nieprawdą? W artykule napisane jest jasno:
Citroën i Peugeot, wyposażone w silnika diesla oraz instalacje neutralizującą tlenki azotu, bazującą na płynie Adblue, mogą mieć problemy z awariami układu AdBlue. Przy większych przebiegach krystalizacja płynu może zapychać niewielkie kanały zasilające a w konsekwencji samochód nie będzie prawidłowo jeździł.
Ergo, HDI przestaje być fajną opcją przez problemy
przeczytaj uważnie swój pierwotny wpis. I skończ wprowadzać ludzi w błąd ( ͡°͜ʖ͡°)
@francuskie: no i gdzie tam jest błąd? Pytam was po raz kolejny? Jakie to niby dobre silniki spalinowe można obecnie sobie zamówić w nowych samochodach koncernu PSA?
#peugeot #peugeot508 #samochody #motoryzacja
@Wolf1986: mieli HDI ale wsadzili adblue i się zaczęły problem, zatem nie mają obecnie silników które są ok.
@francuskie: czyżby? To chyba wasz artykuł, prawda?
https://francuskie.pl/citroen-i-peugeot-z-dieslem-moga-miec-problemy-z-adblue-w-niskich-temperaturach-co-na-to-producent/
Dodatkowo zapytanie: "peugeot adblue problems" zwraca około 122 tys. wyników wyszukiwania.
@francuskie: ale to wasz artykuł.
@francuskie: co jest nieprawdą? W artykule napisane jest jasno:
Ergo, HDI przestaje być fajną opcją przez problemy
@francuskie: no i gdzie tam jest błąd? Pytam was po raz kolejny?
Jakie to niby dobre silniki spalinowe można obecnie sobie zamówić w nowych samochodach koncernu PSA?