Wpis z mikrobloga

@Angmac: mocno mnie dziwi ta sprzedaż Days Gone. Choć nie wiem czy nie wynika ona trochę z tego, że Days Gone szybciej z ceną poleciało, jednak gra miała średni odbiór przy premierze (i podobno to właśnie odbiór gry sprawił, że uwalili DG2). Tsushima cenę trzyma dość mocno, jak na gierkę Sony to nawet bardzo mocno.
@Angmac: no nie wiem:
- jedna gra była wyczekiwana, z fajnym klimatem i od studia które już miało dobre produkcje AAA z sandboxem w tle
vs.
- druga ale kolejna już gra o zombie, z bugami na premierę, od studia które nigdy nie zrobiło tak wielkiego i ambitnego projektu a sama gra szybko poleciała z ceny i była w abonamencie

no ciekawe co jest większym sukcesem XD

nie mówię że DG
@Chris_Karczynski: ale to chyba wielkość gry i jej rozmach dostosowujesz do budżetu, a nie w drugą stronę? Zapewne jak jest studio, które już ma CV porządne to mogłoby pogadać i powiedzieć: ej, dajcie nam więcej czasu i hajsu bo chcemy jeszcze zrobić to, to i to.

Ale w przypadku Bend nikt by jakoś mocno pewnie nie chciał inwestować, bo gra trochę była kotem w worku i jednak premiera była średnio udana.
@Angmac: Chyba z tego że gra sie nie sprzedała dobrze na premiere i miała mase bugów i innych problemów. Oceny na metacrtic od recenzentów też mówią same za siebie, gra szybciej z taniała i dopiero gdy była tańsza to ludzie sięgali aby ją sprawdzić. Wraz z aktualizacjami gra się poprawiła i naprawdę czekam że kiedyś ogłoszą kontynuacje bo grało mi sie zupełnie lepiej niż w taki the last of us, które