Wpis z mikrobloga

@sir_pszemek: ja do niedawna odbierałem, odczekiwałem kilka zdań i powiedziałem "czy mogę zadać pytanie". Wtedy bot mówi" przepraszam, czy można powtórzyć jeszcze raz?". I to jest właśnie moment kiedy pracownik call center zaczyna sterować botem. A więc musi też słuchać rozmówcy. Wtedy właśnie wydaje swój najbardziej wkurzający dźwięk na świecie, coś a la Jim Carrey z Głupi i Głupszy ( ͡° ͜ʖ ͡°) A co fajniejsze oni
  • Odpowiedz
i jak oddzwonisz


@pan-violaceus: Nikt normalny nie oddzwania. Dzwoni zawsze ten, kto ma sprawę. Więc ten rzekomy przekręt (rzekomy, bo odbiorca nie zarabia na takim połączeniu, to wymysł matołów) działa tylko na sprawnych umysłowo inaczej...
  • Odpowiedz
@sir_pszemek
Umawiaj się na spotkania w jakiejś totalnej dziurze, najlepiej w jak najpóźniejszych godzinach, a później nie odbieraj telefonu jak już będzie na miejscu. Wymaga to trochę czasu poświęconego ale skutek jest taki że wyrzuca Cię z listy swojej.
  • Odpowiedz
@sir_pszemek: Jakieś półtora miesiąca temu wysłałem takiego właśnie maila do nich. Od tamtego czasu nie miałem ani jednego tego typu telefonu. W tym czasie miałem 1, albo góra 2 telefony spamowe, ale zdecydowanie nie był to automat, tylko analog;) Wcześniej bywały dni, że miałem 6 połączeń od automatu.
  • Odpowiedz
@sir_pszemek: Wez jak czlowiek apke do blokowania połączeń. Na ios uzywam orange telefon a na androidzie Hiya. Same odrzucają i nawet nie zobaczysz ze ktos dzwonil.
  • Odpowiedz