Wpis z mikrobloga

Mam pytanie odnoście tacho jak to najlepiej rozwiązać a mianowicie jadę na załadunek 20min następnie ładuje się około godziny tacho zostawić na młotkach czy wbić pauzę ? Następnie jadę około 40min na rozładunek tam sytuacja podobna czyli rozładunek plus załadunek około 2h i Jam w tej sytuacji ustawiać tacho? #transport #bekaztransa #tachograf
  • 19
@Kokos89: jak Ci potem paru minut do bazy braknie, to będzie kwik i będziesz MUSIAŁ stać za frajer. Skoro i tak nic nie robisz, to jaka Tobie różnica, czy to będą młotki, czy pauza?
@Kokos89: ale ja nie pytam czemu pytasz, tylko jaka to różnica. co innego by było, gdybyś Ty faktycznie ładował to auto, wtedy mógłbyś mieć dylemat czy włączać młotki, czy nie, ale skoro i tak go nie ładujesz, to moim zdaniem prosta sprawa. a jak wspomniałem, pewnego razu tak się zakręcisz, że braknie Ci parę minut tacho od chaty i będziesz stał za frajer w polu, zamiast siedzieć w chałupie.

powodzonka na
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Kokos89: Jak wiesz, że starczy Ci czasu na 4,5h na dojazd na rozładunek to na załadunku można zrobić 15min + reszta młotki a na rozładunku 30 min + reszta młotki :P W ten sposób masz udokumentowany załadunek i rozładunek i masz wykręconą pauzę po zrzutce
@Byczek_: jeśli pracuje wkoło komina i nawet jeśli ma dniówki, to jeśli będzie mógł skończyć o 19:00, ale nie dojedzie, bo będzie musiał 10 minut przed bazą robić pauzę 45 minut, to te 45 minut uważam za zmarnowane i za frajer.
@Kokos89: gdzieś już kiedyś to pisałem. Jak nie chcesz mieć problemów, zapomnij o młotkach. Info od pana służbisty, bodajże ze służby celno skarbowej. Gdzie tylko stajesz, od razu nabijasz łóżko. Pilnujesz tylko wymaganych przerw, i masz spokojną głowę o czas pracy