Wpis z mikrobloga

Może ktoś miał z was podobną sytuację. Mam w nextbike dwa konta na ten sam numer telefonu. Jedno prywatne założone na prywatny e-mail które ma już kilka lat oraz kilka dni temu założone z karty multisport na e-mail służbowy. Mam zainstalowaną aplikację mobilną na której byłem zalogowany na stare konto. Chcę zalogować się na nowe konto (multisport).
Klikam przycisk wyloguj (ze starego konta).
Klikam przycisk "logowanie". Wtedy aplikacja automatycznie loguje mnie na stare konto, nawet nie mogę zmienić danych logowania bo trwa to z 0.5sec.
Czyściłem już dane aplikacji oraz pamięć podręczną, a także odinstalowałem i zainstalowałem od nowa aplikacje i nic z tego nie pomogło. Aplikacja cały czas automatycznie loguje mnie na stare konto. Dlatego pytanie, w jaki sposób mam przełączać się między tymi kontami? No chyba że po utworzeniu nowego konta, stare i nowe połączyło się w jedno, chociaż w aplikacji w ustawieniach konta ciągle widzę że jest stary prywatny adres email. Pisałem do supportu ale brak odpowiedzi.
#nextbike #rower
  • 4