Wpis z mikrobloga

Co na przestrzeni lat i rozwoju branzy gier robilo na was najwieksze wrazenie?

Co bylo takim najwiekszym przeskokiem, ktory was szokowal, albo ktory wam sie strasznie podobal?
Teraz jest RTX, swietne oswietlenia itp. Pamietam kiedys byly Nvidia HairWorks i jakies inne mniejsze dupsy.

Ja natomiast pamietam, ze najwieksze wrazenie robilo na mnie wprowadzenie rag doll. Nie pamietam gdzie to widzialem pierwszy raz, ale jak widzialem, ze cos upada, jakies cialo sie turla po schodach, a nie lezy na plasko wiszac 90% z krawedzi to bylo mega WOW.

Jak bylo u was? :))

#gry
  • 10
@jimmyF: zdecydowanie Battlefront z 2015 - grafika wyglądała niesamowicie. Szczególnie kiedy weźmie się pod uwagę, że gra działała płynnie na ultra na GTX 970, który już wtedy nie był najnowszy. Gra robiła wrażenie i to nieważne czy "puste" ośnieżone tereny, pustynne planety czy lasy z bogatą roślinnością. Owszem, zastosowano tam masę sztuczek. Mam wrażenie że tekstury trochę oszukują jeśli chodzi o oświetlenie, wiele animacji jest bardzo prostych w tle (ale dyskretniej
Paczekwmasle - @jimmyF: zdecydowanie Battlefront z 2015 - grafika wyglądała niesamowi...

źródło: comment_1647205756ZEw2ATUTRNmaHO8K6rSTdu.jpg

Pobierz
@jimmyF: destrukcja w red faction guerilla i potem w red faction armageddon. moze nie najwiekszy przeskok ze wszystkich o jakich mozna pomyslec, ale to jest cos co mi bardzo brakuje w obecnych grach. mysle ze jest duzo potencjalu w tym, ale niestety od tamtego czasu zadna gra sie nie zblizyla do tego co bylo w tamtych red factionach :c
@jimmyF: Nvidia PhysX. Jak biegałem Batmanem po Arkham i mgła się rozwiewała to miałem opad szczeny, a moja karta graficzna zawał xd I jeszcze potem zostawianie śladów wydeptanych w śniegu, również robionych przez peleryne. Wow.