Wpis z mikrobloga

@MvtxMxntvnv: Dajcie mi ja chętnie przyjmę jak wyrzucacie nowe cześci do kosza ;)
@adversarius: U mnie w prywatnych autach nigdy nie piszczały hamulce. czy to były chińczyki czy coś lepszego..

teraz na tył kupiłem tarcze febi klocki kamoka.. ja się tam nie przejmuje tak cześciami, bo takie szukanie co najlepsze co najbardziej się opłaca męczące jest.. skoro wszystko Ci piszczy to kupuj najtańsze markowe i miej #!$%@?. Nie opłaca się
  • Odpowiedz
@adversarius: poszukaj tarcz hamulcowych jakiekolwiek firmy i zwróć uwagę, że jest zestaw w cenie x i taki sam w cenie x+30%x. Jak chcesz mieć spokój, to nie kupuj b stock produktów ( ʖ̯)
  • Odpowiedz
@adversarius: do BMW dobrze działają ATE, mi zaczęły bić dopiero po 30k i dopiero jak się mocno rozgrzeją, uważam to za świetny wynik xD

PS jak to nie problem to polecam od razu wymienić przednie piasty
  • Odpowiedz
@adversarius Do pudełek brembo pakują podobno kiepską chinszczyzne, najtańsze w miarę dobre to TRW ale jak widzisz sam też wcale nie są dobre. Wg mnie tylko Textar i ATE, kiedyś zawsze kupowałem ATE, obecnie Textar i są zajebiste - do tego klocki Textar albo tańsze a też dobre Ferodo i hamulce są naprawdę dobre i nic się nie krzywi. W jednym aucie tarcze Textar z przodu mają już minimum 3,5 roku i
  • Odpowiedz
@adversarius: a bierzesz pod uwagę, że bicie nie wynika z jakości podzespołow?
przerabialem TRW i TEXTAR i nie było problemu, Może masz coś z piastą, przy wymianie ktoś robił pomiary bicia, czy wymienił na pale
  • Odpowiedz
@dejwis: po zmianie na TRW na początku było okej i nie było bicia, dopiero po czasie przyszło bicie. Poza tym, gdy tarcze są zimne jest dużo mniejsze bicie, a jeśli się nagrzeją to bicie jest duże.
  • Odpowiedz