Wpis z mikrobloga

@KimUnYest: Zaraz znów są pasy z sygnalizacją, więc zapewne "zarządca" drogi tak to skonstruował, że pierwsza sygnalizacja jest do pierwszych pasów i niezwiązana w żaden sposób ze skrzyżowaniem, a druga do drugich pasów w połączeniu z włączaniem się do ruchu, stąd dołączona strzałka.

Jest to rozwiązanie skrajnie idiotyczne, ale całkiem możliwe, iż zgodne z naszym głupim prawem...

Sądzę, że nie umieli tego sensownie połączyć w sprawnie funkcjonujący ruch i stąd taki
@koloalu: xDDD
Polskie władze:

NIEEE, CZEMU NIE STOSUJECIE SIĘ DO ZNAKUW?!?

Również polskie władze:

EJ DAJMY DWA SYGNALIZATORY JEDEN ZA DRUGIM, DO TEGO W TAKIM POŁOŻENIU ŻEBY WPROWADZAŁY #!$%@?, PRZECIEŻ TO OCZYWISTE JAK SIĘ POWINNO JECHAĆ I CO Z TEGO ŻE JEDEN JEST BEZKOLIZYJNY (strzałka w prawo na tym po prawej), A DRUGI MA WARUNKOWĄ STRZAŁKĘ XDDD
@KimUnYest: Jechać i zabrać wszystkim komentującym prawa jazdy xD Sygnalizator, który wyświetla czerwone na Twoim zdjęciu, dotyczy pojazdów kwalifikujących się jako BUS (jest dodatkowa sygnalizacja na tym sygnalizatorze).

Oznacza to w tym przypadku, że samochody osobowe skręcają, BUS-y, nie. Z różnych względów, np. w Warszawie przy Dworcu Wileńskim jest podobna organizacja ale z rozdzielonym sygnalizatorem, bo busy przecinają pasy samochodów osobowych żeby zjechać na buspas.

Możliwe że zachodzi taka sytuacja, że
@KimUnYest Teraz masz zielone bezkolizyjne, jak będzie bez strzałek to będzie kolizyjne, a te warunkowe strzałki to jakiś błąd matrixa ~ tak widzę zamysł projektanta tego skrzyżowania XD
@Fennrir: a po co tak daleko szukac ( ͡° ͜ʖ ͡°)?
Witaj we Wroclawiu i jego znanym swietle czerwonym do skretu w prawo xDD. Od 2011 swieci non-stop (wczesniej nie wiem, bo nie ma w Google Street View)
https://www.google.pl/maps/@51.1174342,17.0419234,3a,75y,195.46h,102.11t/data=!3m6!1e1!3m4!1szMV3NCWsW0c9xW_aE0Zm6g!2e0!7i13312!8i6656

U nas przynajmniej warunkowa strzalka sie zmienia xD