Wpis z mikrobloga

#ksiegowosc #b2b #wfirma

Dzień dobry.

Mam JDG 2-3 faktury sprzedażowe w miesiącu, może 5 kosztowych. Księgowa kasuje mnie za to 250 pln netto. Do wystawiania faktur korzystam z e-mikrofirma od Kaczyńskiego

Wfirma oferuje księgowość do 10 kosztów, program do fakturowania i kilka innych rzeczy w cenie 129pln. Warto zmieniać? Ktoś podzieli się doświadczeniami z księgowością online?
  • 7
  • Odpowiedz
@credenss ja może nie jestem odpowiednią osobą bo sama jestem księgowa ale jeżeli to osoba do której możesz zadzwonić zapytać się o radę itd to uważam że nie warto zmieniać.
Myślę że duzo osób jednak Ci odpowie że warto więc jestem też ciekawa opinii innych osób
  • Odpowiedz
@credenss: Sam ogarniam używając wfirma ale sam dostęp do systemu. Kosztuje to chyba 500pln /rok. Ksiegujesz, wystawiasz faktury, wysyłasz pity, zusy, całe rozliczanie miesiąca zajmuje 5 minut. Jak coś nie jest jasne jest księgowy na czacie który pomoże. Ogólnie polecam
  • Odpowiedz
@credenss: Nie uważam żeby księgowy dedykowany z Infakt/Wfirma był lepszy od Twojego księgowego. Ogólnie lecą w kulki sobie oni troche ostatnio, bo cena niska a klient truje tyłek ciągle. Jeśli natomiast chcesz przejść na samodzielne księgowanie to wtedy ma to sens w Infakt pierwszy rok 20zł/miesiąc, kolejne 40zł/miesiąc a do 3 faktur za darmo (ciężko się z kosztami zmieścić w 3). Możesz też zadać pytanie ale 50% odpowiedzi nic nie wnosi
  • Odpowiedz
@credenss ja sobie zdaje sprawe ze czasami tak właśnie bywa natomiast też wiem ile jest przepisów i ogarniania wszystkiego a i wychodzę z założenia żeby robić to co się robi zawodowo najlepiej i nie tracić czasu na naukę ksiegowosci skoro można to komuś zlecić. To moje prywatne zdanie
  • Odpowiedz