Wpis z mikrobloga

Tylko pedalarz mógł coś takiego napisać… nienawidzę #!$%@? pedalarzy… #!$%@? rowerzyści…


@Kamil512: Też nie lubię rowerzystów a na rowerze jeżdżę bardzo, bardzo rzadko. A jak już jeżdżę to staram się przszkadzać na drodze jak najmniej bo wiem jak to jest - sam jestem kierowcą.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 25
@luxkms78: Mnie mem nie śmieszy. Mam bardzo duże problemy z układem trawiennym i są sytuacje, gdzie po prostu muszę w kilka minut ogarnąć kibel. Jestem prawie pewien, że gdyby jednak mi się nie udało i miałbym do wyboru albo srać w miejscu publicznym albo w gacie, to musiałbym w gacie, bo jestem absolutnie przekonany, że jakiś kutafon bez mózgu by mnie próbował nagrać komórką i wstawić do internetu "ha ha, jaki
  • Odpowiedz
@Waspin: Czytałem kiedyś o gościu którego tak pocisnęło że na skrzyżowaniu na czerwonym pojechał mimo że obok policja. Chcieli mu dać mandat ale nie przyjął bo stwierdził że musiał. Podobno(?) mogli mu (lub sąd?) dorzucić kierowanie pojazdem w warunkach upośledzonej sprawności kierowania czy jakoś tak.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@luxkms78: może to śmieszne ale w samochodzie to ja mam worki na śmieci i to jest jeszcze do ogarnięcia (bo się da pozasłaniać). Ale na czerwonym jeszcze nie musiałem przejechać ( ͡ ͜ʖ ͡) W sumie się nie dziwię, że mu sąd to uznał, z drugiej strony u nas sądy działają na ostrym randomie i taka sprawa to ruletka
  • Odpowiedz
@luxkms78 Przecież dokładnie to robią psiarze.


@Iudex: W sumie racja - bardzo często. Kiedyś w drodze do pracy wdepnąłem w takie gówno. Najgorsze było to że miałem glany więc gówno ostro wbiło się w bieżnik buta. Na szczęście było wówczas swieżo po większym deszczu i dało się to obmyć w kałużach których nie brakowało.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1