Wpis z mikrobloga

Wczoraj trafiłem na ciekawy fragment strima Wardęgi który idealnie obrazuje poziom jego odklejenia:

https://streamable.com/7bhyrf

Czyli zaklejasz logo/nazwę marki na każdym swoim elemencie ubioru, już nie wspominając o modyfikacjach których trzeba dokonać w aucie żeby skutecznie ukryć model i markę.

Ale dobra, już pomijając jego absurdalny tok myślenia według którego każda marka chce zarabiać na wizerunku wardęgi:
Sylwuś a ja cie mogę zapytać? Dlaczego byku nie chwaliłeś się że masz umowę z red bullem? Gratulacje! Screen zrobiony chwilę wcześniej na tej samej transmisji więc chyba nie jesteś frajerem że za darmo reklamujesz?

To jeszcze na koniec Sylwek jak będziesz standardowo robić damage control i leciał do red bulla szybko nagrać jakąś współpracę żeby zamknąć mordy hejterom to weź mi załatw autograf Maxa Verstappena ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#wardega #famemma
Pobierz drivt91 - Wczoraj trafiłem na ciekawy fragment strima Wardęgi który idealnie obrazuje...
źródło: comment_1651413230LcHNszzLUbcG5c53oJWWgf.jpg
  • 16
@drivt91: NIgdy tego myślenia nie rozumiałem u twórców. Jakby im się #!$%@? wszystko należało i wielce pan nie będzie mówił że smakowało mu w barze X bo nie zapłacili.

Rozumiem jeszcze jak mają współprace np z blackiem to na materiałach redbull będzie zaklejony albo w ogóle nie pokazywany.

Ale #!$%@? chłop kupił sobie rower i myśli że jakaś firma rowerowa wejdzie w nim w współpracę podczas gdy on nigdy w życiu
@drivt91: ale wardęga czy żaden jupiter to nie Lewandowski że jest kojarzony z produktami premium. Co najwyżej gierki, jedzenie, jakąś rozrywkę dla dzieci może reklamować. Nie ogarniam o co mu chodziło