Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@OrzechowyDzem: Toyota musiała inaczej skonstruować podłogę by tak schować baterię pod kanapą. Przykładem pierwszego aurisa widać to samo co mondeo, tylko że podniesiono całą podłogę bagażnika. Jedynie w 2 generacji umiejscowienie jej pod kanapą też się różnie kończyło, ponieważ wlot powietrza był w nogach i często się zapychał(tam była drobna siateczka)albo podczas solidnego ładowania samochodu był zatkany. Niestety przez tą wadę, te Baterię często się przegrzewały i szybko były z nimi
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@OrzechowyDzem: Nie ma na ten temat artykułów, ale jest to znane wśród świadomych użytkowników. Problem idzie łatwo rozwiązać, czyli regularnie czyścić tą siateczke, szczególnie gdy wozimy zwierzęta. Podobnie też mało jest wiadomo o problemie z pompą wody w p3, auris 1,2 gdzie jest ona elektryczna i niestety w tych autach nie ma wskaźnika temperatury płynu chłodniczego co powoduje przy około 300/350 tysięcy UPG. Pompa po pewnym czasie lubi na początku wolniej
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@OrzechowyDzem: Chociaż temat baterii, jest taki, że można je regenerować i są aso które czyszczą siatkę podczas przeglądu.
A silnik jest wymienny z nowej corolli i c-hr co daje możliwość kupienia świeżego silnika.

Sam typ baterii w nowszych modelach jest inny, wytrzymalszy i lżejszy. Pierwszy model z nowym typem czyli litowo jonowym to był prius+ i jak na teraz lepiej sobie radzi od starszej z priusa 1-3 aurisa 1-2 z NiMH