Aktywne Wpisy
Sansiwiera +269
Może mi ktoś wyjaśnić fenomen Eurowizji? Serio nie macie nic lepszego do roboty w sobotni wieczór niż oglądanie tego paździerza?
kiera1 +6
Mam dosyć tego #!$%@? iPhone’a. Kupiłem jakiś czas temu AirPods Pro 2 (1300 złotych w MediaExpert żeby nie było) i wszystko było ok aż do wczoraj. Teraz wyświetla się komunikat że nie można zweryfikować oryginalności słuchawek i do wyboru mam dwie opcje:
- rozłączyć się
- połączyć przez Bluetooth ale bez pełnej funkcjonalności i wyciszenia dźwięków otoczenia.
Myślałem że mnie #!$%@? strzeli, żadne porady, w tym te na stronie Apple nie rozwiązują
- rozłączyć się
- połączyć przez Bluetooth ale bez pełnej funkcjonalności i wyciszenia dźwięków otoczenia.
Myślałem że mnie #!$%@? strzeli, żadne porady, w tym te na stronie Apple nie rozwiązują
Laptop za 3,8k - Dell Inspiron 15 (który nie ma nawet 2 lat) po raz kolejny przestaje działać, x-kom stwierdza, że był rozładowany (XD!)
Tak to można w skrócie opisać.
Pierwsza rękojmia:
Laptop nie włącza się, zgłaszam rękojmie - x-kom najpierw stwierdza, że nie ma usterki, ale dla pewności wyślą do autoryzowanego serwisu producenta - ci stwierdzają, że płyta główna jest do wymiany - x-kom zmienia decyzje i zwraca naprawionego laptopa (działa 3 dni).
Druga rękojmia:
Laptop przestaje działać po 3 DNIACH od odbioru z ich naprawy - zgłaszam po raz drugi rękojmie. X-kom stwierdza, że nie ma usterki i laptop był ROZŁADOWANY (XD!). Może nie jestem tech guru, ale to jest robienie sobie żartów z klienta. Laptopa oczywiście próbowałem włączyć, gdy był podłączony do kontaktu (mam nawet świadków, ładowarka jest sprawna, dioda na laptopie sugeruje, ze jest naładowany)….
Laptop wraca i… włącza się (magia?) - działa JEDEN DZIEŃ.
Trzecia rękojmia:
Przed spakowaniem laptopa nagrałem film, że nawet podłączony do kontaktu nie włącza się i dałem im znać, że takowy film posiadam. Czekam na rezultat, aczkolwiek z tego co tutaj widzę prawdopodobieństwo uzyskania zwrotu pieniędzy od x-komu jest bliskie zera.
Laptop jest mi niezbędny na studia (bioinformatyka), a zabawa trwa od POŁOWY MARCA. Czekam na rozpatrzenie mojego ostatniego zgłoszenia, ale po poprzednich sytuacjach nie jestem zbyt optymistycznie nastawiony.
Czy komukolwiek udało się uzyskać zwrot pieniędzy (wolałbym zwrot - obawiam się takiej samej zabawy z nowym egzemplarzem) poprzez rękojmie od x-komu i uchyli rąbka tajemnicy jak to można finalnie osiągnąć? :’)
A z tego opisu tak to wygląda - w pierwszej rękojmi naprawili sprzęt, przy drugiej już muszą spełnić twoje żądanie odstąpienia, jeżeli o to oczywiście wnioskowałeś
Naprawdę jestem w stanie poznać kiedy mój laptop jest rozładowany, mam go półtorej roku xD
Rok temu przerabiałem niemal identyczny temat z dellem i x-komem, w moim przypadku sam serwis stwierdził że "nie da się naprawić", za to x-kom bronił się przed
W sensie?
Zgłaszałem przez stronę x-komu, zaznaczałem rekojmie i zwrot gotówki jako pożądane rozwiązanie. Za każdym razem.
Niby nie mają prawa odmówić, ale stwierdzili, że usterki nie ma (xD!).
@majorponury: Inspiron tak ( ͡° ͜ʖ ͡°)
przy drugiej co się stało, potrzymali chwile laptopa i zaczął działać? Nie ma jakiegokolwiek protokołu naprawy etc?
Komentarz usunięty przez autora