Aktywne Wpisy
maikeleleq +5
Pytanie bez ściemniania
Ile wasze auta palą w mieście? Sprawdźmy kto robi najoszczędniejsze silniki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Na codzień jeżdżę Cuprą Formentor, 1.5TSI 150km, spalanie w okolicach 9.8L - 11L, jeżdżę tylko po Poznaniu co jest dość ważne jeśli chodzi o korki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#motoryzacja #samochody
Ile wasze auta palą w mieście? Sprawdźmy kto robi najoszczędniejsze silniki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Na codzień jeżdżę Cuprą Formentor, 1.5TSI 150km, spalanie w okolicach 9.8L - 11L, jeżdżę tylko po Poznaniu co jest dość ważne jeśli chodzi o korki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#motoryzacja #samochody
bruhh +295
Polscy kierowcy to małpy wyrwane z dżungli które dostały do użytku pojazd mechaniczny xD don't change my mind
W tym kraju jeżdżąc jako tako przepisowo jesteś największym durniem. Jedziesz 56 na 50, każdy siedzi ci na dupie, mruganie światłami, wyprzedzanie na podwójnej ciągłej, na przejściu dla pieszych. Totalna wyjebka na jakiekolwiek bezpieczeństwo.
Drogi krajowe to zawody w wyprzedzaniu oraz siedzeniu na zderzaku. Im bliżej podjedziesz lub im więcej aut na raz dasz
W tym kraju jeżdżąc jako tako przepisowo jesteś największym durniem. Jedziesz 56 na 50, każdy siedzi ci na dupie, mruganie światłami, wyprzedzanie na podwójnej ciągłej, na przejściu dla pieszych. Totalna wyjebka na jakiekolwiek bezpieczeństwo.
Drogi krajowe to zawody w wyprzedzaniu oraz siedzeniu na zderzaku. Im bliżej podjedziesz lub im więcej aut na raz dasz
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Kolejną sprawą jest przygotowanie auta, mam w sumie do zrobienia swoje + auta rodziców i dziadka i jako kompletny amator nie wiem jak się za to zabrać. Wielu pisze że glinkowanie jest konieczne, ale może robić ryski, inni za to sugerują że dla amatora to najlepiej zrobić chemiczną dekontaminacje i nakładać wosk.
#detailing
Są dwie szkoły - Ci co glinkują po dekontaminacji chemicznej i Ci co używają glinki ale tylko wtedy, gdy robiona jest korekta lakieru. To już zależy od preferencji,
Widziałem dużo opinii o fusso że jest dobry i wytrzymuje długo, ale i adbl też zbiera dobre oceny, no i
Do wyboru pozostaje: przyciemnienie, szklistość, łatwość domywania auta na bezdotyku, hydrofobowość, maskowanie rys, trwałość, niska cena, łatwa bezproblemowa aplikacja
2. Dobre zmywanie brudu, bo każde auto raczej daily poza moim naleśnikiem na weekendy
3. By to chociaż trochę błyszczało
A cała reszta to już bez znaczenia w sumie, jak mówiłem jestem amatorem więc tam nie rozpoznam teraz subtelnych różnic między fusso, House of Wax czy Collinite, pewnie ADBL będzie lepszy od K2 za 15zł ale to raczej
Kładzie się cienką warstwę (widać pod światło mazie), idziesz ana następny element, jak skończysz go smalcować, wracasz do docierania pierwszego.
Przygotowanie też nie jest szczególne, idealnie jest z dekontaminacją i glinką, ale na dobrze umyty i odtłuszczony lakier siada też ładnie.
Żeby nie było, przerobiłem fusso, kilka k2, collinte
Tylko pamiętaj, lepiej zostawić mijaki glinką niż zrobić masakrę :)
Oczywiste że różnic nie zobaczysz przy pierwszym kontakcie. Takie coś dopiero zauważysz jak już będziesz miał trochę doświadczenia i wyczujesz na co dany wosk pozwala - przykładowo, są woski które położyć
Generalnie takie odiotoodporne środki to właśnie qd czy inne psikane rzeczy. I one też robią dobrą robotę.
No i poruszyłeś mega istotna rzecz. Każda powłoka wymaga dbania - choćby spłukania syfu. Powłoka powoduje właśnie to, że aby odświeżyć furę, wystarczy solidnie spłukać, a i tak wygląda potem
Swoją drogą to nieźle oceniam wosk K2 proton. Używałem droższych, ale ten leżał chwilę (ok 3 miesięcy), ładnie kropelkował i nieźle się docierał.
No i jak już pisałem - na daily dokupiłbym tego sonaxa bsd w spreju i git :)