Aktywne Wpisy
LukasUK +393
WielkiNos +166
Nawet patrząc codziennie na instagramowe trendy wyglądu współczesnych kobiet od zawsze uważałam, że taki instagramowy klon nie ma w ogóle podjazdu do naturalnie wyglądającej wersji kobiety.
Ludzkie oko ma o wiele większą rozdzielczość niż aparat. Jak drastycznie musi to wyglądać na żywo?
#logikarozowychpaskow #fagata #looksmaxing #ladnapani #instagram
Ludzkie oko ma o wiele większą rozdzielczość niż aparat. Jak drastycznie musi to wyglądać na żywo?
#logikarozowychpaskow #fagata #looksmaxing #ladnapani #instagram
Czy na świeżym asfalcie (do 5 lat) z dobrą oponą jesteście w stanie dwoma palcami wcisnąć tak mocno klamkę aby załączył się ABS z przodu.
Proszę o wypowiedź osoby które już to testowały.
#motocykle
Nie wiem co chcesz udowodnic ale ma to chyba zwiazek z twoim watkiem ze hamowanie dwoma palcami to blad.
@bocznica: jemu chyba chodziło że nie może wcisnąć sprzęgła dwoma bo sobie miażdży te dwa pozostałe xD
Dlatego mam pytanie czy na przyczepnym asfalcie takim w miarę świeżym z dobrą oponą jesteście w stanie zablokować tak przednie koło dwoma palcami aby załączył się ABS.?
Bo wiem że na wyjeżdżonym/starym asfalcie to nie problem.
Jeszcze zauważyłem, ze pod poprzednim wpisalem pisałaś, ze sprawne hamowanie dwoma palcami mozliwe jest w nowych motocyklach z dobrym ukladem hamulcowym i dwiema tarczami. Dlatego celowo podałem wtedy przyklad mojego motocykla, tj. kawasaki er-5: jedna tarcza, w zacisku dwa tłoczki o różnej średnicy.
Bo na wielu nim załączy się ABS już robisz piękne stoppie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@PiotrFr: chyba tylko w ktmach.
Po prostu najwięcej zależy od podłoża.
Gdy masz wyślizgany asfalt albo mokry to zablokujesz koło ale spróbuj tak zrobić na świeżej drodze tak do 5 lat od nowości w temperaturze plus 20 C.
No nie ma opcji abyś zablokował przednie koło. Przednia opona też jest bardzo ważna.
Triumph, wszystkie sporty, każde lekkie i krótkie Moto.
Ale KTMy wszystkie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@WyjmijKija: czekaj czekaj CO?
twierdzisz że na asfalcie hamujesz szybciej bez ABS niż z włączonym ABS?
Dziś np. w ktm-ach abs dopuszcza tak intensywne hamowanie zanim się załączy że kierowca staje na przednim kole pod koniec hamowania.
Więc albo masz do dupy ABS albo bierzesz udział w zawodach na asfaltowym torze.
Ale najprawdopodobniej tylko się tobie wydaje że wyhamujesz