Wpis z mikrobloga

XXI wiek, fejsbuki, instagramy, masa reklam w tv i w radiu, minęło 24h od startu platformy, a Disney nie potrafi wydać komunikatu że #!$%@? z mailami i trzeba przekopywać się przez komentarze na ich fb, żeby dowiedzieć się (oczywiście nie od Disneya) że trzeba się prosić o promkę na infolinii albo chacie. Oczywiście po tym jak poczekamy grzecznie na swoją kolej jako 40 osoba w kolejce. Serio? ( _) #disneyplus #disney #kiciochpyta
  • 16
@aircod: Pewnie że tak. Jest przecież opcja że start platformy im trochę nie wyszedł i maile będą przychodzić np do 48h po starcie platformy, a nie 24h jak planowali - zdarza się. Mogliby np mieć w planach udostępnić promocję dla wszystkich ze względu na problemy. Jest 10 różnych opcji jakie mogli wybrać.
Wystarczy o tym napisać, wtedy nie mieli by zawalonej infolinii bo tak średnio mam czas tam dzwonić i czekać
@rrobot: Kto napisał że się obrażam i nie kupuję? ()
Przeczytaj mój wpis, pytam czy tak serio wygląda start platformy w Polsce czy może mnie coś ominęło.
@Tomek_Tcz na Disney, nie na google. Jak dużo Polaczków będzie kombinować, a będzie, to pewnie pomyślą, czy nie wprowadzić blokady regionalnej na samym Disneyu. Wtedy by oglądać materiały dostępne dla Polski będziesz musiał mieć vpn ciągle włączony. Inaczej będzie np tylko dubbing i napisy tureckie
@kicioch: Ja spędziłem dziś tylko 3h na oczekiwaniu na livechat (nie doczekałem się, wywaliło połączenie). Aktualnie czekam na infolinii, jedyne 45min, póki co bardzo intensywnie mnie przepraszają.