Wpis z mikrobloga

@btlnmrvrlg: stworzyłem tak render inspirowany stylem graficznym Pillars of Eternity i Zamkiem Królewskim na Wawelu. Starałem się uzyskać taki efekt możliwie małym nakładem manualnej pracy - wszystkie materiały są generowane proceduralnie, jedyne ręczne malowanie to weight/vertex painting na ścieżce (podpięte do kanału alfa) i emiterach cząsteczek roślinności (mniej roślin przy krawędziach ścieżki).

#blender #grafika3d #gry
btlnmrvrlg - @btlnmrvrlg: stworzyłem tak render inspirowany stylem graficznym Pillars...

źródło: comment_1655809853cgy9TlPNzxlrqC5rpPeDmw.jpg

Pobierz
  • 5
@NoMoRe: dzięki za uwagę, postaram się poprawić to oraz ujednolicić skalę na materiałach, a potem zobaczę jak szybko pójdzie mi przygotowanie nieco większej sceny z wykorzystaniem tych zasobów.