@N331: Na daily się nie nadaje, poza tym to jest wolniejsze od współczesnego kompaktu. Komfort zupełnie inny, koszty utrzymania tez mogą być abstrakcyjne tak samo jak dostępność części.
@N331 mk4 to już ma abstrakcyjne ceny od 5 lat, z kierownicą po europejskiej stronie to kupisz dwie mk5 za taką jedną mk4. Ceny za fabryczne LHD w b.dobrym, bez tuningu z 2jze GTE to marzenie wielu.
@N331: Na weekendowe się nadaje zdecydowanie! Ale przejedz się i „doświadcz” go na żywo. Marzeno mogą szybko prysnąć. Jednak, jeżeli ma być japońskie coupé i jeszcze rwd to rzeczywiście wybór nie jest powalający.
@N331: nie nadaje się. To pakowanie się w problemy. Najpierw będzie spoko ale jak po kolei zaczną się sypac kolejne rzeczy to będzie tylko narastające #!$%@?. Chyba że masz serce do tego wozu i czasu który zamierzasz mu poświęcać no to wtedy powodzenia w hobby
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-supra-toyota-supra-celica-mk2-stan-kolekcjonerski-perfekt-mk3-mk4-ID6E5R0R.html
#otomoto #motoryzacja #ogloszenie #toyota #supra #zlomnik #klasycznamotoryzacja #zawszegratem
Komentarz usunięty przez autora
Komfort zupełnie inny, koszty utrzymania tez mogą być abstrakcyjne tak samo jak dostępność części.
@TrionicSe7en: @Gymski: @Corum:
Ale przejedz się i „doświadcz” go na żywo. Marzeno mogą szybko prysnąć.
Jednak, jeżeli ma być japońskie coupé i jeszcze rwd to rzeczywiście wybór nie jest powalający.