Wpis z mikrobloga

@N331: Na daily się nie nadaje, poza tym to jest wolniejsze od współczesnego kompaktu.
Komfort zupełnie inny, koszty utrzymania tez mogą być abstrakcyjne tak samo jak dostępność części.
  • Odpowiedz
  • 1
@N331 jak już taka toyotę myślisz to może przemysł gt86 może i nie jest szybką ale od zwykłej Supry też nie odbiega a zawsze to trochę większy komfort
  • Odpowiedz
@N331 mk4 to już ma abstrakcyjne ceny od 5 lat, z kierownicą po europejskiej stronie to kupisz dwie mk5 za taką jedną mk4. Ceny za fabryczne LHD w b.dobrym, bez tuningu z 2jze GTE to marzenie wielu.
  • Odpowiedz
@N331: Na weekendowe się nadaje zdecydowanie!
Ale przejedz się i „doświadcz” go na żywo. Marzeno mogą szybko prysnąć.
Jednak, jeżeli ma być japońskie coupé i jeszcze rwd to rzeczywiście wybór nie jest powalający.
  • Odpowiedz
@N331: nie nadaje się. To pakowanie się w problemy. Najpierw będzie spoko ale jak po kolei zaczną się sypac kolejne rzeczy to będzie tylko narastające #!$%@?. Chyba że masz serce do tego wozu i czasu który zamierzasz mu poświęcać no to wtedy powodzenia w hobby
  • Odpowiedz