Wpis z mikrobloga

Hej mirki, ostatnio zacząłem bawić się unity i wpadłem na pomysł napisania prostej platformówki, jednak już na samym początku natknąłem się na problem. Zależy mi na tym, żeby to nie była taka typowa gierka 2d gdzie mozna poruszać się tylko w lewo i w prawo, ale chciałbym jeszcze wprowadzić poruszanie się bliżej kamery i dalej (jak ktoś nie rozumie to coś takiego jak tutaj (https://youtu.be/SLvyR7lYjJs) i nie za bardzo wiem jak się za to zabrać. Myślałem, żeby zrobić projekt 3d i zablokować kamerę, żeby poruszała się tylko w lewo i prawo, a modeli używać zwykłych 2d. Czy to będzie poprawne i bedzie dzialac tak jak myślę, czy powinienem to zrobić jakoś inaczej? W internecie szukałem ale nie bardzo wiem jak to określić i nic nie znalazlem
#unity3d #unity #gamedev
  • 2