Wpis z mikrobloga

@theicecold: mówiłem o spychaniu z klifu. Z górki się nie liczy ( )

@zenon_z_chorzowa1: fabrycznie chyba wszystkie szybkie Niemcy mają kaganiec na 250 (czasem jakieś wersje Comp/RSy na 300-305). Ale to nie jest problem to ściągnąć

Tyle że u niego jest 500 koni z 5 litrów. ~300 konne auto wcale nie musi dobijać do 300km/h. Jeżeli miałeś limiter, to pewnie był on na 250 (chyba
przy takiej prędkości nic się nie kontroluje

może w Twoim Passacie xD


@-PPP-: Skąd te heheszki, przecież prawdę napisał. Najdrobniejszy błąd, usterka auta, błąd innego kierowcy i z auta premium zostaje mielone xD

Przejedź się porządnym autem


@Xtreme2007: Nie zmienia to faktu że to auto nie na tor, nie dostosowane do takich prędkości i w wypadku masz nikłe szanse na przeżycie
co możesz "kontrolować" przy 300 na godzinę? Poza lekką i powolną zmianą pasa nic, jakikolwiek kamień może cie pozbawić życia, nie wiem co w sumie kręcisz bekę z gościa.


@PatekPhilippeTiffanyBlue: to by codziennie w Niemczech ludzie ginęli, a mimo to te drogi są jednymi z najbezpieczniejszych

Wystarczy jedna trasa przez autobahn, przy 200 wyprzedza cię masa aut

To nie znaczy że jest bezpiecznie, wypadek oznacza najprawdopodobniej śmierć, ale współczesne, duże limuzyny
@R2D2_z_Sosnowca: w USA jest zupełnie inna kultura drogowa, tak mi się wydaje

Jakie tam są limity na autostradach, 70mil czyli 112km/h i czy ktoś to przekracza? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

W Polsce 140 z tolerancją do 10 (a i za 160 raczej nie łapią). W Niemczech często bez limitów, masa ludzi śmiga 200

Najczęściej ludzie #!$%@?ą, bo lubią. Choć sam sobie nie wyobrażam dłuższej jazdy 200+, za