Wpis z mikrobloga

@Atreyu: no jak jeździsz wersją w serii która miała 300koni to dlaczego podajesz wyniki #!$%@? wersji AC Schnitzer która miała 355koni i kosztowała dużo więcej od Challengera?

Do tego wynik dla Challengera jest zaniżony nawet względem wyniku typa, który sobie testował na zwykłej drodze amatorsko. Gdzie na początku lekko skręcił i Lauch Control też tam nie było, poszedł z mniej niż 3000rpm.

A tej bety nie znalazłem wyniku lepszego niż 4.8,
o jak jeździsz wersją w serii która miała 300koni to dlaczego podajesz wyniki #!$%@? wersji AC Schnitzer która miała 355koni


@Roman_: To nie ac schnitzer tylko on sam sobie zmodował 335i

Mustang to też muscle car i w dupie mam opinie spasionych amerykańców, którzy nazywają go pony carem bo jak ważą 200kg to się do niego nie mieszczą. Silnik 5.0 to jest konkretna pojemność. 6.2/6.4 jeszcze lepiej ale róbmy k. z
@cwlmod: ale ja nie narzekam na mustanga. Camaro sam myślałem żeby kupić, ale tak jak mówię nie znalazłem nic sensownego. Tylko one to już praktycznie bardziej auta sportowe niż muscle cary i ciężko porównywać do nich tego ciężkiego kloca, który ma duży bagażnik sporo miejsca na tylnej kanapie itp itd xd
Plus mustanga mieszkając w każdym większym mieście masz teraz na każdym rogu i to mnie też trochę odrzuca.

@ReceNaGloweKasztanie:
@ReceNaGloweKasztanie: Jak chcesz zeby wycieczki szkolne sie za tobą oglądały to wystarczy kupic mojego hot hatcha czyli hyundaia i30N w smerfowym kolorze ( ͡° ͜ʖ ͡°) tyle ze in teraz tez 200k kosztuje ( ͡° ʖ̯ ͡°)

@Budo: 200k to nie jest jakas nieosiągalna kwota jak juz dobrze zarabiasz. Tzn nie jest to mało ale mozna sobie na to pozwolić jesli obie
@cwlmod: proste. Mustang ma się rzucać w oczy, a im więcej tego na ulicy i im bardziej europejsko wygląda tym mniej ten efekt działa.
Challenger to bardziej samochód na trasę i szerokie drogi. Jak ktoś chce jeździć do pracy po mieście to bez sensu. Sam pracuję na morzu więc używam samochodu w dużej części dla przyjemności i nie muszę codziennie kluczyć po ciasnych uliczkach, co przyznam nie jest w nim zbyt
@Roman_: Ferrari też się rzuca w oczy, a nie wygląda jak sportowy autobus ( ͡° ͜ʖ ͡°)

I jak gustujesz w takim miejskim #!$%@? jak I30N to nie dziwię się, że ci się Challenger nie podoba.


@Roman_: Lubię różne auta. Uwielbiam duże silniki ale nie czaje tego szału nad faktem, że auto jest wielkie. Jeździłem już suvami dla zabawy i takim x5 jest już naprawdę problematyczne
@cwlmod: ferrari tak, ale podaj przykład czegoś do 200k.
Przez to że jest wielkie robi dodatkowo wrażenie. Ale co do parkowania to prawda, średnio. I łatwiej wszędzie wjeżdżać tyłem niż przodem bo z tyłu kamerka i czujniki parkowania a z przodu nic i maska jak w czołgu.
@cucaracha: zgadza się, przeglądając co jest ściągane że stanów to trzeba naprawdę mieć dużo cierpliwości. Przejrzałem większość w kraju i pojedyncze egzemplarze nie
Pobierz Roman_ - @cwlmod: ferrari tak, ale podaj przykład czegoś do 200k. 
Przez to że jest ...
źródło: comment_1661778634xgsilBORw2B3m8nQWjkyWu.jpg
ferrari tak, ale podaj przykład czegoś do 200k.


@Roman_: Ja te challengery to widziałem po pół miliona na targach/expo w Warszawie 2 lata temu. Za 200k to by były fajną konkurencją dla mustangów, tylko ta praktyczność.

PS to zdjęcie wygląda tak jak wstęp do jakiegoś filmiku z kompilacji "expensive cars being destroyed", a ta rura wygląda podejrzanie. Ja bym jej nie ufał ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@ZaQ_1: Tacy jak ty wola Skodę superb w kombi


@Tomsz1989: zupełnie nie trafiłeś. Challengery podobały mi się dopóki ich nie zobaczyłem na żywo. No dosłownie klocek z kółkami. Nie wiem jakie to czary, że na fotkach wygląda fajnie.
@cwlmod: mowisz i30n za 200 k niestety ale to co się stało z cenami aut w ciągu ostatniego roku to dla mnie jakiś niepojęty szok No ale do tego nasza śmieszna waluta z orzełkiem potaniała to co się dziwić . Jak się chce coś ciekawszego od golfa prawie golasa z 1.5 to 200 k to jest minimum…
@ZaQ_1: mój właśnie na fotkach wyglądał gorzej bo srebrny z czarną maską, a na żywo się zakochałem.

@cwlmod: pół miliona dwa lata temu to musiał być chociaż hellcat. SRT 6.4l to z 47k USD nówka więc nawet z vatem i akcyzą nie wyjdzie pił bańki. A może nawet jakiś redeye czy demon. A to już 700-830km

Niestety to jest to że podatki i akcyzy powodują że w Europie nowe są