Wpis z mikrobloga

Dobra mirki, dzieje się ( ͡° ͜ʖ ͡°) #prawojazdy zdane i odebrane, ugadałem się ze szwagrem i kupuję jego Volvo c30 (zdjęcie z neta ofc), bo on ma dwoje gówniaków i dla niego za małe, a dla mnie na początek powinno być git.

Szwagier dobry typ, raczej odda auto w dobrym stanie, zwłaszcza, że zacieśniane są więzi rodzinne aktualnie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Dodatkowo biorę ojca ze sobą, bo on 35 lat jeździ i trochę lepiej się na zna na autach, no ale tak sobie myślę - spytam na mirko, może podpowiedzą: na co zwrócić uwagę jeszcze przy odbiorze/po odbiorze samochodu?

Plan jest żeby wrócić nim z Podkarpackiego pod Warszawę i to nawet ja będę jechał, a jestem świeżo upieczonym kierowcą xD Trochę się cykam, ale z drugiej strony to sporo trasy to po prostu jazda obwodnicą, więc będę sobie spokojnie i bezpiecznie jechał prawym pasem i raczej powinno być spoko.

Macie może jakieś protipy dla nowych kierowców? Troszeczkę się cykam tym wszystkim, bo to zupełnie nowe rzeczy i jeszcze pół roku temu w dupie miałem auta i to wszystko, a teraz odbieram swoje auto xD

#motoryzacja #auto #kierowcy
FanRuskichPierogow - Dobra mirki, dzieje się ( ͡° ͜ʖ ͡°) #prawojazdy zdane i odebrane...

źródło: comment_16628888504xlkr3muYIULYjuGBPcXxj.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 8
@FanRuskichPierogow:

Macie może jakieś protipy dla nowych kierowców?


Nie przesadzaj z prędkością, bo póki co jesteś #!$%@? kierowcą.
Nie dotykaj telefonu podczas jazdy, bo mame będzie musiała kupić wieniec z napisem "Bóg tak chciał".
  • Odpowiedz
@FanRuskichPierogow: wszyscy mówią o tym, żebyś nie #!$%@?ł, a ja ci powiem, że przesadzać w drugą stronę tez nie możesz. zbyt niska prędkość też może stwarzać zagrożenie. z fartem i powodzenia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz