Wpis z mikrobloga

Ehh jak mnie to denerwuje, tyle lat i żadnego sensownego nowego projektu motocykla w klasie dual sport, w 2008 roku sprzedali ostatnią sztukę DR-Z 400 z polskiego salonu, za chwilę 2023 rok, a do wyboru dalej DR-Z, wznowiona DR650 i KLR. Mamy nową T7, która jest ciężka WR250R z krótkimi interwałami serwisowymi czyli taka wyczynowka z homologacją, ostatnim sensownym wyborem zostaje crf300L, 250L i chyba ją wezmę, bo kupienie DR-Z z drugiej ręki za 17k wydaje się chore, jest co prawda TTR ale sprzęt nie tak popularny przez co części mało.
zapraszam do dyskusji.
#motocykle
  • 15
@dejwis: ttr ma silnik z XT 600 więc części mnustwo.
Dr650 SE ma sporo części wspólnych z freewindem i produkują ja od 1997r. Nie przerwanie.
Ogulnie kup Nowa dr 650 se ze Stanów są na olx za 33 tys zł. Silnik robi bez brania oleju do 140 tys km.