Wpis z mikrobloga

#f1 mam pytanie do naszych fachowców z dziedziny f1. Zaczalem grać w f122 i mam pare pytan technicznych.
1. W jaki sposób oszczędzać opony? Jak hamować, kiedy?
2. Co oznaczają te tabliczki przed zakrętami z liczbami 300/250/200 im bliżej zakrętu tym niższa wartość?
  • 13
  • Odpowiedz
@Wojciechovsky:
1. W skrócie nie jechać cały czas na pełnym tempie tylko jak utrzymujesz pozycje to się dostosować.
2. Odległość od zakrętu, wykorzystuj to jako punkty hamowania i zorientowanie się gdzie jesteś na torze. Na niektórych torach hamujesz mijając 50 a na innych mijając 100
  • Odpowiedz
  • 1
@Wojciechovsky: generalnie z tym hamowaniem to kwestia docisku. Teoretycznie bolidy docisk mają na tyle duży, że wciśnięcie hamulca do końca (załóżmy na prostych kołach i pełnej prędkości) nie zablokuje ich, natomiast, tak jak mówi mireczek, w miarę wytracania prędkości, zmniejsza się docisk, co może spowodować właśnie ich zblokowanie.
Pamiętaj, że zmiany aerodynamiki bolidu mogą przynieść zmiany w tej kwestii, czyli jak się przyzwyczaisz do danych ustawień i coś zmienisz w aero,
  • Odpowiedz
@Wojciechovsky: jeżeli chodzi o promień skrętu to musisz ściągnąć sterownik od logitecha i tam można ustawić.
przynajmniej tak jest u mnie na g29

dodatkowo w ustawieniach gry możesz ustawić siłę force feedback itp
  • Odpowiedz