Aktywne Wpisy
WielkiNos +251
Jeśli taki sztuczny wygląd i zmiana z naturalnej, atrakcyjnej kobiety w instagramowy, wytatuowany klon z brwiami odrysowanymi od szablonu i napompowanymi ustami to dla współczesnych kobiet wzór do naśladowania i prawdziwe piękno to nie mam pytań. Mi się przykro na to patrzy.
#fagata #sztucznapani #logikarozowychpaskow
#fagata #sztucznapani #logikarozowychpaskow
badreligion66 +443
Hej, ostatnio okazało się, że coś wcale nie ubyło wypadków śmiertelnych z udziałem pieszych (a powinno, bo wieloletnia tendencja była spadkowa). A masa dzbanów mi pisała, że jak tylko zyskają pierwszeństwo przed przejściem (czyli raj dla wyłudzaczy + zmniejszenie płynności ruchu), to uratujemy masę żyć.
No i co?
No i gówno.
Ziobro zaskoczenia.
@Pantokrator: Dawaj dane. Co jest porównywane z czym?
Komentarz usunięty przez autora
Wrzesień taki artykuł:
https://motoryzacja.interia.pl/przepisy-drogowe/news-coraz-wiecej-pieszych-ginie-na-przejsciach-a-nowe-prawo-mial,nId,6316112
A wcześniej z roku na rok mieliśmy duży spadek.
Oczywiście trzeba poczekać, ale jeśli liczba wypadków nie spadnie o WIELE bardziej, niż
to co napisałeś jest bezsensu, bo sugerujesz, że pieszy ma ustępować dla swojego bezpieczeństwa
Dane które wysłałeś są nic nie warte, bo zawierają okres w którym
Na serio to winna przepisów, a nie twoja? XD
@Pantokrator: albo manipulujesz albo kłamiesz albo wypowiadasz się na temat bez jego znajomości.
Autor publikacji na Interii porównuje dane z 2022 roku do 2020 i 2021, które były latami pandemicznymi, pozamykane restauracje, stoki narciarskie i wiele innych. Ludzie po prostu mniej podróżowali, więc artykuł jest dla mnie mało istotny.
Natomiast, co do Twoich słów to wziąłem lata 2010-19.
Poza tym tendencja była spadkowa.
I dodatkowo - dowalono drakońskie kary, więc ludzie ogólnie zaczęli jeździć ostrożniej.
A wy nadal będziecie myśleli jak skończeni idioci, że legalne włażenie pod koła chroni życie, choć to nawet nie ma sensu.
Alternatywa to chowanie się za winklem albo ustawianie tyłem do jezdni.
Nie no #!$%@?, zupełnie nie ma problemu, to
@Pantokrator: miałem iść spać, ale jak czytam takie brednie no to muszę.
Biorę sobie rok i liczba zabitych na przejściu:
2015, zabitych 240
2016, zabitych 264
2017, zabitych 267
2018, zabitych 285
2019, zabitych 250
Średnia z pięciu ostatnich normalnych lat na drodze to 261. Średnia na ten rok od stycznia do prawie końca września to 10,666 czyli w rok
Ale tendencja spadkowa zgonów pieszych tak czy siak
Ale faktycznie, artykuł okazał się bzdurą, co nie zmienia faktu, że twój agresywny ton psychocyklisty jasno wskazuje, że też jesteś jednym z tych pajaców, którym staje na myśl o utrudnieniu użytkownikom samochodów życia i nie ważne, że bezpieczne przejście przez ulicę
@Pantokrator: ale liczba sumaryczna pojazdów na drodze w 2021 była mniejsza. Wskazuje to też raport KRBRD, który wskazuje, że koszty wszystkich zdarzeń drogowych w przedmiotowym roku spadła do 39,3 mld zł, co daje około 30% mniej.
Żyj tam dalej w swoim wyimaginowanym świecie, z chłopskimi argumentami. Bez odbioru, a posty dla potomnych żeby nie powielali bzdur wyczytanych w Internecie.
@Pantokrator: jestem jednym z tych pajaców, który chce żeby dziecko idące ze szkoły do domu nie zostało potrącone przez drogowe zwierzę, dla którego D6 nie istnieje, a 50 km/h to tylko taka nieznacząca liczba na znaku.
Chciałbym żeby te 79 osób, które jest ranne po wczorajszych wypadkach miało ręce i nogi, żeby te 9 osób, które wczoraj
Więc podsumowując