Wpis z mikrobloga

@hekktik: No to niech ktoś udowodni że DLSS 3 da się odpalić na serii 2000 i 3000 tak aby to miało pożądany rezultat, bo jeżeli nie da się tego udowodnić to wniosek jest taki że DLSS3 wymaga poprawek architekturalnych które znajdziesz tylko w serii 4000 żeby działał poprawnie. To tak samo jak z odpalaniem ray tracingu na serii 1000. Da się, ale masz niegrywalne FPSy. Ale wiem, wszyscy będą psioczyć że
@hekktik: Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale takie rozwiązania od Nvidii bardzo mocno bazują na danej architekturze. Możesz odpalić grę z ray tracingiem na karcie z serii 1000, i możesz odpalić RTX Voice na karcie z serii 1000. Ale będziesz miał jednocyfrowe FPSy a RTX Voice będzie ci zżerał zasoby karty jakbyś puszczał stress testa. Ale na karcie z serii 2000 już będziesz miał dwucyfrowe FPSy i RTX Voice będzie
@supra107: no pewnie, miales dlss1-2 i raptem wyskakuje z szafy super technologia dlss 3 podbijajaca (jak sie tez okazuje w #!$%@? sposob) kosmicznie klatki (gdzie nawet 3090 za kupe siana nie dawal rady w niektorych pozycjach a tu raptem jest przeskok x razy) przy okazji dzialajac jedynie na kartach z serii 4xx bo przeciez takie 3090 jest za slabe aby sobie dac z tym rade z magicznym dllss3, ale 4060 juz
@hekktik: Jeżeli DLSS 3 polega na specyficznej części architektury Ada Lovelace której nie ma ani na Ampere ani na Turing to tak, jest ona dostępna tylko i wyłącznie na kartach z serii 4000. Jest jeszcze opcja wykorzystania innej części architektury Ampere/Turing aby tego dokonać, ale pytaniem jest czy ma to sens, bo jeżeli będzie to działać gorzej niż natywne DLSS 2 to nie ma sensu się w to bawić, tak samo
Nadal nie jesteś w stanie zrozumieć że niektóre oprogramowanie po prostu wymaga nowszej architektury samego procesora aby działała poprawnie, czy też w ogóle.


@supra107: a ty nie jestes w stanie zrozumiec ze jest to specjalnie zrobione aby tego wymagalo aby slupki fajnie wygladaly porownujac do ledwo wydanej poprzedniej generacji a gimby rzucily sie na dodatkowe klateczki w giereczkach, mozes sobie tam wysmiewac dalej wymieniajac 9800 i mądrzac sie przeklejajac gowno z
@hekktik: Kolego, od samego początku dyskusja opiera się na twoim stwierdzeniu że DLSS 3 to tylko "softwarowe gowno" i tłumaczę ci dlaczego to nie jest takie proste, a ty teraz zmieniasz argumentację że "a to w ogóle nic nie daje". Czyli nie masz jak odpowiedzieć na argumenty to zmieniasz temat. W takim razie kolega ląduje na czarno i tyle. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
a to w ogóle nic nie daje"


@supra107: no tak, teraz bedziesz wymyslal gowno ktorego nie napisalem. mozesz tam dalej sie zapierac ze 3090 nie pociagneloby dlls3 a 4060 juz tak, lata mi to kolo palki, dla mnie to co robi nvidia jest oczywiste, a ty mozesz wklejac dalej fragmenty ktore wlasnie wygooglowales na wiki
@eternalmarcos: tylko gdzie tu skrajnosc, nvidia juz robila takie akcje, maja monopol na gfx na pc, ludzie rzucaja sie na to jak jebnieci, hype jest wywindowany sztucznie + krypto, ogolnie od czasow pojscia w rtx juz tam #!$%@? co im sie zywnie podoba, bo mogą.

posluchalem o tym wiecej = wychodzi na to poszloby to spokojnie na wyzszych modelach poprzednich gen. #!$%@? ze najnizszy 4x to ogarnie ale najwyzsze czy 3x
@hekktik: ale nie chodzi o gołą moc obliczeniową karty jak zakładasz, tylko o specyficzne elementy architektury, których, może po prostu fizycznie nie być na 3x. Pytanie czy dało się zrobić dlss3 tak, żeby działało na 3x? Może, może nie, może byłaby to gra niewarta świeczki, może nie wykorzystywałoby całego potencjału. To nie jest takie proste jak mówisz.
@Przegrywek123: ale ja nie mowie ze to TAKIE proste, tylko mowie ze to #!$%@? chwyt. zreszta, zostanie to zlamane z opcja na starszych kartach, pozniej sie okaze ze jednak mozna, jakas tam wersje wypuszcza na wczesniejsze karty tlumaczac sie ze costam costam. przeciezt o juz mialo miejsce z innymi tech + juz ktostam od nvidii #!$%@? o tym a dopiero te karty wjechaly na rynek. kurz osiadzie, sprzeda sie tyle ile