Wpis z mikrobloga

@supra107: Dziś już wiemy, że nie ma potrzeby bawić się w jakieś specjalne RT-cores, aby uzyskać efekt RayTracingu. Jeżeli mamy jakieś wyspecjalizowane części czipu, oznacza to także, że nie można ich za bardzo wykorzystać do czego innego.

No i pewnie to samo jest z DLSSem. DLSS3 - technologia fajna, ale na starsze modele. Na nowych większość ludzi będzie miała w dupie. Pytanie ile osób kupi nowe modele przy tych cenach i
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@hekktik: nVidia to #!$%@?, ale DLSS3 faktycznie nie da się odpalić na niższych, chyba że w software'owej emulacji. Tam są jakieś nowe jednostki sprzętowe optical flow, dlatego nie ma artefaktów.

Z innej beczki ciekawe czasy, gra mająca niby 100+ fps może mieć responsywność gry 30fps (bo tyle będzie tych prawdziwych klatek).
  • Odpowiedz
Sie produkujecie a przecież wystarczy się odrobinę interesować tematem lub sprawdzić. DLSS3 to software wspierany dodatkowo przez hardware który jest na kartach dopiero od serii 4xxx. Wcześniejsze będą miały dlss3 proteza edition czyli będzie działał ale #!$%@? jeden raczy wiedzieć jak.
  • Odpowiedz
@open_or_die: no tak, bo przeciez rt byl na wczesniejszych kartach w dwoch wersjach a raptem go nie bylo c`nie xdd logiczne wrocisz i przeprosisz jak ktos to zlamie (o ile juz nie zlamal bo chodza takie ploty) a same dauny z nvidii mowia ze dlls3 teoretycznie moglby smigac na 3x?
  • Odpowiedz
no tak, bo przeciez rt byl na wczesniejszych kartach w dwoch wersjach a raptem go nie bylo c`nie xdd logiczne wrocisz i przeprosisz jak ktos to zlamie (o ile juz nie zlamal bo chodza takie ploty) a same dauny z nvidii mowia ze dlls3 teoretycznie moglby smigac na 3x?


@hekktik: Zaraz, Ty sugerujesz, że DLSS 3 to jest jakieś liniowe rozwinięcie DLSS 1 i DLSS 2?

Zabawne, że atakując Nvidię skupiasz
  • Odpowiedz