Cześć Mirki i Mireczki, czy znajdzie się tu fachowiec/ktoś dobrze obeznany od rowerów? Szukam czegoś do dojazdów do pracy i jednocześnie pojeżdżenia na czas po pętli szutrowo-asfaltowej. Czytałem że najlepsze rozwiązanie to gravel, ale przy moim budżecie 3500 max to nie wiem czy znajdę ? #rower
@Mmmat: Za rowery z kierownica szosową w sensie szosowe klamki płacisz znacząco więcej jak za bardzo podobny rower z płaską kierownicą więc się zastanów nad wyborem do tego za nazwę gravel cena skacze.
@Mmmat: To od ciebie zależy ale bardziej uniwersalnym rowerem jest rower z prostą kierownicą, szosa/przełaj/gravel to specyficzne rowery. W pieniądzach za rower ''szosowy'' dostaniesz a przynajmniej powinieneś kupić rower z prostą kierownicą z lepszym osprzętem. No ale szosa jest szybsza.
@Mmmat: czasem lepszym wyborem będzie miejski rower ze sztywnym widelcem i prostą kierownicą - błotnikami, bagażnikiem, oświetleniem przód i tył na dynamo, nawet kosztem dodatkowych kilogramów.
@Mmmat: baranek podnosi cenę speca ze dwa razy ( ͡°ʖ̯͡°)
Idź do decathlonu czy jakiegoś rowerowego i przymierz. Jak dla mnie baranek mniej męczy ręce, bo ułożenie dłoni wydaje się być (dla mnie) bardziej naturalne i można zmieniać pozycję w trakcie jazdy. Do hamowania w mieście bardziej wygodny wydaje się być flatbar.
Obczaj sobie jeszcze Marin Kentfield albo Marin Muirwoods.
#rower
@Mmmat: czasem lepszym wyborem będzie miejski rower ze sztywnym widelcem i prostą kierownicą - błotnikami, bagażnikiem, oświetleniem przód i tył na dynamo, nawet kosztem dodatkowych kilogramów.
Idź do decathlonu czy jakiegoś rowerowego i przymierz. Jak dla mnie baranek mniej męczy ręce, bo ułożenie dłoni wydaje się być (dla mnie) bardziej naturalne i można zmieniać pozycję w trakcie jazdy. Do hamowania w mieście bardziej wygodny wydaje się być flatbar.
Obczaj sobie jeszcze Marin Kentfield albo Marin Muirwoods.