Wpis z mikrobloga

@DADIKUL: używałem Noxudol do zabezpieczania przed korozją. Robiłem rok temu i dalej się wszystko trzyma i wygląda OK. Ogólnie preparat drogi, ale też dobry. Z tego co czytałem Noxudol stosują w państwach skandynawskich i stosuje/kiedyś stosowało Volvo do zabezpieczania podwozi
@DADIKUL: chciałem podać linka do allegro, ale aukcja już niedostępna. Ogólnie kupiłem puszkę Noxudol Auto Plastone - do nakładania pędzlem, ale zgodnie z zaleceniami producenta, na powierzaniach, na których miałem nalot korozji - usunąłem luźną rdzę i używałem Noxudol 750 - to jest spray - wosk w puszcze do kompresora lub w mniejszych puszkach, co nie wymagają kompresora. Ogólnie czasowo zajęło mi to trochę, bo po tym Noxudolu 750 musiałem czekać
@DADIKUL: do profili zamkniętych używam Boll od kilku lat, w zwykłym spray z wężykiem dołączonym, nie chce mi się bawić w ciąganie kompresora. 15 letnia mazda ojca ma na razie zdrowe profile więc działa. Do baranka to już na pistolet, w tym roku testuje też system Bolla, zobaczmy po zimie, kładłem na w miarę świeże i zdrowe auto.
@DADIKUL: Ja polecam ten wosk. Jest ciężki w nakładaniu bo trzeba go rozgotować w garnku i wymieszać z olejem. Można przepracowany. Potem pryska się cały spód ropownicą na gorąco. Po naniesieniu jest tłuste takie twarde masło, także jak grzebiesz sam przy zawieszienu to się upieprzysz ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ale dzięki temu że jest tłuste hamuje rdzę nawet jak są już naloty.
Eternitzazbestu - @DADIKUL: Ja polecam ten wosk. Jest ciężki w nakładaniu bo trzeba g...

źródło: comment_1669039391KJDtFE0CTaYuBNN1tLPxjs.jpg

Pobierz
@DADIKUL: jak zawias dasz woskiem to najlepsze zabezpieczenie imo, nie polecam smarowania okolic hamulców, silnika i wydechu (potrafi śmierdzieć jak się nagrzeje), ogólnie wosku używam głownie pod osłonami plastikowymi, tam gdzie producent zostawił podkład bez żadnego zabezpieczenia. Tam gdzie kamienie i piach uderzają tylko gruba masa typu baranek (oczywiście na czyste i/lub zabezpieczone inhibitorem korozji miejsce + podkład). Ważne by dobrze zalać profile zamknięte woskiem, bez tego szkoda roboty z podwoziem.