Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Praca w Niemczech -
jakkolwiek idiotycznie to brzmi to oglądając #slubodpierwszegowejrzenia i nissaniarza (pzdr jak czytasz ten tag, kozacka zeta, miałem taką brać ale finalnie kupiłem gt86 - żałuję) zacząłem z ciekawości czytać jakie są zarobki w Niemczech. Jestem programista w polsce, i w sumie bardziej to się opłaca wozeczkami pojeździć na magazynie u volkswagenow gdzies blisko granicy, cyk fuch 8h elo za 4k euro msc, niz być nawet dobrze opłacanym pracownikiem umysłowym w pl.. szkoda że z Wawy mam daleko do rajchu żeby codziennie jeździć bo bym chyba serio o tym myslal.
Ot taki wysryw

#praca #niemcy

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #637e94074bf3873cacec0516
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: sokytsinolop
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
  • 15
@AnonimoweMirkoWyznania chyba cię typie coś w dekiel wali, że wózkowy w DE zarabia 4K euro na rękę xd po drugie co ty porównujesz, robota bez perspektyw, robienie non stop tego samego kontra najbardziej pożądany kierunek rozwoju całego świata, w wawie seniorzy potrafią i po 30-50K miesięcznie wyciągać, jasne, nie dla każdego taka kasa ale jak się postarasz to 15-25 już idzie wyciągnąć
@AnonimoweMirkoWyznania: Tak to wlasnie wyglad jak sie plotkuje na temat ktorego sie nie zna xD. Daj linka do tych ofert 4k ojro na magazyn. Ciekawi mnie ich zrodlo. Ojciec mojej lubej na zurawiu ma 5k ojro a pytalem z ciekawosci ile taki normalny robol na budowie to 2 razy mniej ale odpowiedzialnosc tez duzo mniejsza. Wrzucilem sobie oferty w neta i tez, przedzial 2-2,5k brutto xD.

To jest wlasnie mental poorlacka
@AnonimoweMirkoWyznania: A czemu nie możesz być programistą w Niemczech? Czemu włącza ci się mentalność polaka robaka, niewolnika?