Wpis z mikrobloga

@curiousboi: Już pomijam, że 30k za Megane RS II to trochę śmiech, tak samo, jak Laguna III 2.0T w podobnych pieniądzach ale nie mój hajs... ( ͡° ͜ʖ ͡°)

1. Dwumasa i całe sprzęgło, bo zestaw z wymianą 2700-3500. Pytasz, czy zmieniał z wysprzęglikiem, mają być papiery na wymianę, faktura, nie WZtka.
2. Koło pasowe na wale, czy nie wydaje dziwnych dźwięków przy włączeniu klimy\rozłączaniu klimy. Maseczka
@curiousboi: Wrzuć to na grupe megane rs na fejsie, może akurat ktoś zna to auto. A tak z bolączek to sprawdź stan przednich zwrotnic i dopytaj czy przy regeneracji wymieniane byly górne łożyska ze sworzniami, a reszta to jak w zwykłym aucie w sumie. Bolączki jakieś są, ale to pierdoły o których zapomnisz jak będziesz tym latał w zakrętach ;)
@curiousboi: Nada się jak najbardziej, ale ja używałem jak było seryjne, teraz mam gwint i cały układ wydechowy zmieniony itd i aktualnie jest autem na weekendy bo stało się męczące. Jak nie masz po to 500km to najlepiej się tym przejedz i sam musisz sobie to pytanie zadać ;)
@curiousboi: Protip taki żebyś tam z chłodną głową pojechał :P ja chciałem coś dziwnego żeby sobie pojeździć i sprzedać, ale tak mi się ten szajs spodobał że leci zaraz 7rok ;) aaa i nie #!$%@? jej od razu, bo to dziki wóz XDD i daj znać jak poszło ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tak samo, jak Laguna III 2.0T w podobnych pieniądzach


@Zielony34: Śmiem się nie zgodzić. W obecnych czasach normalna cena. W tej cenie nie dostaniesz nic w tym segmencie z takimi osiągami + możliwością bezproblemowego zagazowania.
@curiousboi co do tego koła pasowego z amelinium, to zapytaj, kto mu taki pomysł dał. Oryginalnie tam koło jest ze stalowym rdzeniem powleczonym specjalną gumą. Obawiam sie, ze na ameliniowym temperatura, którą koło odbiera z wału może degradować pasek osprzętu.

@piwakk być może masz rację. Ja na to po prostu inaczej patrzę. Mam Lagunę II i po prostu wolałbym ją zmienić na wersję GT z tym samym silnikiem, nie doplacajac 15k przykładowo