Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
#pkp jadę sobie pociągiem intercity, nagle stajemy pośrodku pola. Stoimy 20 minut. Komunikat kierownika pociągu że awaria innego składu przed nami i o opóźnieniu będą informować, stoimy już 150 minut. Chciałem iść coś zjeść. Nie ma warsu. Konduktor mówi że ten wózek warsy który jeździ przez pociąg wysiadł stacje wcześniej XDDD
Pociąg cofnął na jaką najbliższą stacje ale tam jest ciemno, nie ma jedzenia i wody dla pasażerów w pociągu, czekamy tu 2h, pięknie xD Kocham PKP. Na szczęście przysługuje mi całe 50% zwrotu ceny biletu (o ile będzie to kwota wyższa niż 4€). ##!$%@? #zalesie
  • 5
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Voobo: #!$%@?... ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Wózki mobilne WARS nie jeżdżą na całej trasie, skoro wysiadł stacje wcześniej taki miał plan. ¯\_(ツ)_/¯ ale w tym czasie IC powinno jakiś poczęstunek ogarnąć mi się wydaje skoro skład cofał. Do #!$%@? :(
Zwroty (rekompensaty) są takie same na terenie całej UE więc tu nie ma co się dziwić.
Ciekawe czemu nie wycofali wcześniej i nie mineliscie go innym torem.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Pociongowy: mogę sobie iść do maka całodobowego na stacji docelowej (jedyna czynna jadłodajnia w pobliżu) i ubiegać się o jakiś zwrot od PKP?
@Voobo: normalna sprawa w PKP. kiedyś często jeździłam pociągami i nieraz mi się zdarzyło, jak pociąg stawał w środku pola na godzinę, a nawet nikt się nie kwapił o żaden komentarz z wyjaśnieniem, o co chodzi. i tak siedzisz w szczerym polu nie wiedząc, co ze sobą zrobić, bo nawet wyjść nie masz gdzie :/
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Voobo: nie znam się na sprawach handlowych niestety więc nie będę Cię wprowadzał w błąd niepotrzebnie. Zawsze możesz złożyć reklamacje z wnioskiem o zwrot kosztów, najwyżej nie uznają jej.

Eh ciężki kierunek. ( ͡° ʖ̯ ͡°) trzymaj się miras.

@larine: ile razy ja bym chciał wiedzieć czemu nie jedziemy ( ͡° ʖ̯ ͡°) ale tak na prawdę co da pasażerom informacja o