Aktywne Wpisy
PolishPsycho +25
Zabawnie się ogląda tiktoki związane z motoryzacją i prawem jazdy, gdzie wypowiada się dzieciarnia 18 lat co ledwo zdała prawko. Ale ona ma najwięcej do powiedzenia.
Od razu też widać, jak ktoś jest z polski powiatowej. Nie widziałeś nigdy jak ktoś daje na rondzie kierunek w lewo? To już wiem, że żyjesz w polsce obitej dechami.
Na rondach, a szczególnie tych małych DAJE SIĘ KIERUNEK W LEWO. I nawet w Warszawie ponad
Od razu też widać, jak ktoś jest z polski powiatowej. Nie widziałeś nigdy jak ktoś daje na rondzie kierunek w lewo? To już wiem, że żyjesz w polsce obitej dechami.
Na rondach, a szczególnie tych małych DAJE SIĘ KIERUNEK W LEWO. I nawet w Warszawie ponad
Mysiekpysiek +39
Dzisiaj ponowna próba kontaktu z supportem, konsultantka napisała, że "prawdopodobnie nastąpiły nieoczekiwane opóźnienia" i czy zgadzam się poczekać do piątku, a jak wtedy nie będzie kasy to ponowią zwrot. Zgodziłem się poczekać do piątku, ale postraszylem że jeśli do tej pory pieniądze nie wpłyną na konto, to zaangażuje UOKiK.
Dodatkowo poprosiłem o status mojego zwrotu w ich systemie, żeby mieć jakąś podkładkę, to mi odpisała, że nie ma takich informacji, bo to ma tylko dział wewnętrzny. Zapytałem ja to skąd w takim razie wie, że brak zwrotu to kwestia "niespodziewanych opóźnień", a nie jakaś inna przyczyna, to mi napisała że "najprawdopodobniej to jest przyczyną" xD
Ktoś miał podobną sytuację? Rzeczywiście im to tyle czasu zajmuje, czy mnie spławiają i nawet nie myślą mi oddać hajsu?
#oszukujo