Wpis z mikrobloga

Wracając do tematu zwolnień na potęge w studiach dopiero co przejętych lub odbudowanych przez Micro$hit, i oczywiscie nie pozwalniali niekompetentnych kierownikow, dyrektorów tylko ludzi których trzeba będzie zastąpić

Neill Harrison, były kierownik działu artystycznego w 343 Industries, napisał nieco więcej na temat zwolnień w studiu odpowiedzialnym za Halo Infinite. Deweloper pisze o zwolnieniach osób ze wszystkich działów firmy

„Zwolnienia w 343 Industries dotyczą etatów ze wszystkich kategorii i działów w firmie. Tylko w dziale artystycznym, który budowałem od ponad dekady, pracę straciło ok. 30 osób, w tym również ja. (…)

Jeśli szukacie pracowników, to mogę polecić wam niesamowicie utalentowaną i doświadczoną grupę ludzi. To osoby, które pracują niezwykle ciężko, zostają przy projekcie nawet w najtrudniejszych momentach. Lojalność i determinacja tych ludzi jest niezrównana” - napisał Neill Harrison, były pracownik 343.

Część byłych pracowników 343 krytykuje Microsoft na Twitterze.

"Zwolnienia w 343 nie powinny się wydarzyć a Halo Infinite powinno być w lepszym stanie. Powody tej sytuacji to niekompetentne szefostwo na najwyższych szczeblach, wywołujące ogromny stres wśród osób ciężko pracujących nad najlepszą możliwą odsłoną Halo" - stwierdził Patrick Wren, projektant multiplayera w Halo Infinite.

Wiemy, że do zwolnień doszło również w Bethesda Game Studios, zespole, który obecnie kończy pracę nad Starfield i przygotowuje nową odsłonę The Elder Scrolls. Microsoft nie podał liczby osób, które pożegnały się ze stanowiskami w Bethesdzie.

#gry #xbosxseries #xbox #xboxseriesx #gampass
grzysztof - Wracając do tematu zwolnień na potęge w studiach dopiero co przejętych lu...

źródło: temp_file.png7604817865870870536

Pobierz
  • 6
Neill Harrison, były kierownik działu artystycznego w 343 Industries,


@grzysztof: super przyklad xdd akurat to jest koles ktory powinien zostac #!$%@? po slynnym trailerze z miejsca, wiec fajnie troche widziec o czym piszesz

poza tym zwolnienia dotycza calego IT, np :

Google potwierdziło, że zwolni 12 000 specjalistów. Sundar Pichai poinformował, że firma rekrutowała ludzi w „innej rzeczywistości gospodarczej”, więc musi teraz stanąć przed zwolnieniem wielu doświadczonych osób.


ale nic dziwnego
'Tylko w dziale artystycznym, który budowałem od ponad dekady, pracę straciło ok. 30 osób, w tym również ja. (…)'


@grzysztof : W ostatnim Halo to ten poziom artystyczny wygląda jakby to jakieś kiepskie AI tworzyło z darmowych assetów.

Nic dziwnego, że ich #!$%@? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nie rozumiem tej Twojej podniety zwolnieniami, już drugi post o tym wrzucasz
upadajacych projektow typu stadia czy inne gowna


@hekktik: Projekty były fajne, ale coś coś czuję że były robione jako never ending story ciągnąc tylko kasę, czyli nigdy nie być skończone.
@Pabick: no takie byly fajne ze rynek ocenil xd zeby klepnac w ogole wdrazanie cos takiego jak stadia i utopic w to tyle milionow dolarow to trzeba miec ujemna wiedze w tym temacie
W ostatnim Halo to ten poziom artystyczny wygląda jakby to jakieś kiepskie AI tworzyło z darmowych assetów.


@Beeercik: nie przesadzajmy, artystyczny kierunek HI jest akurat bardzo dobry, na pewno dużo lepszy niż H5 ;)

Wracając do tematu zwolnień na potęge w studiach dopiero co przejętych lub odbudowanych przez Micro$hit, i oczywiscie nie pozwalniali niekompetentnych kierownikow, dyrektorów tylko ludzi których trzeba będzie zastąpić


@grzysztof: przecież dosłownie we wrześniu 343 zmieniło studio
@Poroniec
Dla mnie wysoki poziom artystyczny to jest np. seria Batman Arkham czy Bioshock.
W Halo ręce mi opadały jak biegłem pustym korytarzem, otwierałem drzwi i napotykałem taki sam pusty korytarz ale tym razem w odbiciu lustrzanym ( ͡° ʖ̯ ͡°)
A przemierzanie otwartego świata bardziej męczyło niż cieszyło, bo nie było w nim nic ciekawego do roboty oprócz tłuczenia mobków.

Chodzi mi o to, że chłop napisał,