Aktywne Wpisy
Moseva +26
Jakie są Waszym zdaniem najbardziej boomerskie powiedzonka?
Podaje swoje typy:
- “Internauci”
- “Na wychodnym”- opis 90% postów w których początkujący rodzice poszli na jakąś imprezę bez bombelków
- “Na cito”
#glupiewykopowezabawy #boomer
Podaje swoje typy:
- “Internauci”
- “Na wychodnym”- opis 90% postów w których początkujący rodzice poszli na jakąś imprezę bez bombelków
- “Na cito”
#glupiewykopowezabawy #boomer
GuPerko1 +13
Mam takie pytanie do osoby czytającej ten wpis: co daje Ci wykop. Dlaczego tu siedzisz, czytasz te duże ilości materiału zupełnie bezużytecznego. Oczywiście w tym potoku gówna trafi się jakaś perła, ale czy ten portal to najlepszy sposób na znajdywanie wartościowych treści? Nie lepiej zasubskrybować interesującego Cie kanału albo podcastu? Prześledź swój dzień i zobacz ile czasu zajmuje Ci przesiadywanie na tym portalu. Ja u siebie zauważyłem, że jak mam tylko wolną
Neill Harrison, były kierownik działu artystycznego w 343 Industries, napisał nieco więcej na temat zwolnień w studiu odpowiedzialnym za Halo Infinite. Deweloper pisze o zwolnieniach osób ze wszystkich działów firmy
„Zwolnienia w 343 Industries dotyczą etatów ze wszystkich kategorii i działów w firmie. Tylko w dziale artystycznym, który budowałem od ponad dekady, pracę straciło ok. 30 osób, w tym również ja. (…)
Jeśli szukacie pracowników, to mogę polecić wam niesamowicie utalentowaną i doświadczoną grupę ludzi. To osoby, które pracują niezwykle ciężko, zostają przy projekcie nawet w najtrudniejszych momentach. Lojalność i determinacja tych ludzi jest niezrównana” - napisał Neill Harrison, były pracownik 343.
Część byłych pracowników 343 krytykuje Microsoft na Twitterze.
"Zwolnienia w 343 nie powinny się wydarzyć a Halo Infinite powinno być w lepszym stanie. Powody tej sytuacji to niekompetentne szefostwo na najwyższych szczeblach, wywołujące ogromny stres wśród osób ciężko pracujących nad najlepszą możliwą odsłoną Halo" - stwierdził Patrick Wren, projektant multiplayera w Halo Infinite.
Wiemy, że do zwolnień doszło również w Bethesda Game Studios, zespole, który obecnie kończy pracę nad Starfield i przygotowuje nową odsłonę The Elder Scrolls. Microsoft nie podał liczby osób, które pożegnały się ze stanowiskami w Bethesdzie.
#gry #xbosxseries #xbox #xboxseriesx #gampass
@grzysztof: super przyklad xdd akurat to jest koles ktory powinien zostac #!$%@? po slynnym trailerze z miejsca, wiec fajnie troche widziec o czym piszesz
poza tym zwolnienia dotycza calego IT, np :
ale nic dziwnego
@grzysztof : W ostatnim Halo to ten poziom artystyczny wygląda jakby to jakieś kiepskie AI tworzyło z darmowych assetów.
Nic dziwnego, że ich #!$%@? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie rozumiem tej Twojej podniety zwolnieniami, już drugi post o tym wrzucasz
@hekktik: Projekty były fajne, ale coś coś czuję że były robione jako never ending story ciągnąc tylko kasę, czyli nigdy nie być skończone.
@Beeercik: nie przesadzajmy, artystyczny kierunek HI jest akurat bardzo dobry, na pewno dużo lepszy niż H5 ;)
@grzysztof: przecież dosłownie we wrześniu 343 zmieniło studio
Dla mnie wysoki poziom artystyczny to jest np. seria Batman Arkham czy Bioshock.
W Halo ręce mi opadały jak biegłem pustym korytarzem, otwierałem drzwi i napotykałem taki sam pusty korytarz ale tym razem w odbiciu lustrzanym ( ͡° ʖ̯ ͡°)
A przemierzanie otwartego świata bardziej męczyło niż cieszyło, bo nie było w nim nic ciekawego do roboty oprócz tłuczenia mobków.
Chodzi mi o to, że chłop napisał,