@SpalaczBenzyny: nie ukrywam, że wolalabym wiecej km, problem w tym, że akurat ten egzemplarz tyle ma, btw to bedzie pierwsze auto, bardziej mnie martwi ten diesel jak czytam i nie wiem czy rezygnować z tego powoduje, ogolnie nie bede jezdzic duzo, pracuje tez w wiekszosc zdalnie
@r5678: Szybsze zużywanie dwumasy (co prawda ten silnik tego nie ma), ograniczone możliwości wypadania dpfu, klekot potrzebuje więcej czasu na sensowne rozgrzanie się a potencjalnie uszkodzona turbina większy zamęt w dieslu niż w benzynie... Kontynuować wyliczankę?
@Szklanka_Mleka: @dzem_z_rzodkiewki niby tak ale w praktyce od groma osób kupuje nawet nowe diesle do jazdy głównie po mieście i te wszystkie plagi egipskie jakie wypisujecie to trafiają przy 150 czy 250 tys. km a aby tyle naklepać w mieście to trzeba być taksówkarzem a benzyniaki też miewają usterki
@Szklanka_Mleka: No zobacz a ja mam już rok diesla gdzie pomijając 2 duże w trasy roku i jakiś wyjątek jeździ po mieście krótkie odcinki i nic mu nie jest ;) Jednak napisałeś jakikolwiek diesel.. nie każdy ma dwumasę, a dwa ona tak szybko się nie zużywa, nie każdy ma dpf.. po drugie bardzo duży wpływ na trwałość silnika i jego podzespołów ma zastasowany olej silnikowy oraz częstotliwośc jego wymiany, zwłaszcza w
#samochody #motoryzacja
szkoda przepalać paliwo na te 68 KM,
10 lat wcześniej robili mocniejsze diesle z tej pojemności
VW Polo 1.4 TDI miało 75KM z lat 1994 – 2001
a benzyniaki też miewają usterki
Jednak napisałeś jakikolwiek diesel.. nie każdy ma dwumasę, a dwa ona tak szybko się nie zużywa, nie każdy ma dpf.. po drugie bardzo duży wpływ na trwałość silnika i jego podzespołów ma zastasowany olej silnikowy oraz częstotliwośc jego wymiany, zwłaszcza w