Wpis z mikrobloga

TL;DR To co #xiaomi odjaniepawla w swoim serwisie to jest jakaś tragedia.

Ale od początku

Odesłałem do nich telefon do naprawy, no i fajnie w serwisie mi zaproponowali wymianę na nowszy model na którą przystałem, zapytałem tylko kulturalnie czy jest możliwość innego koloru a jeśli nie, to się zgadzam na ten co proponują.
Co zrozumiał serwis?
"chce inny kolor i #!$%@?"

Odpisali mi, że kończą obsługę ekspertyzą z którą mam się zwrócić do sprzedawcy i on powie co dalej.
Sprzedawca mi powiedział, ze mi zwróci hajs bo nie wymieni mi telefonu, bo takiego to już nie mają w ofercie, ale żebym się skontaktował z serwisem.
Serwis, żebym się skontaktował z producentem.

No to dzwonie do producenta po wymianie jeszcze kilku maili z serwisem i sklepem i już nieźle #!$%@? opowiadam całą sytuację, że mnie odsyłają od jednego do drugiego.
Konsultant bardzo miły facet stwierdził, że mam opisać to wszystko i wysłać im na maila z całą historią.

Dostaje dzisiaj odpowiedź, że nie mogą cofnąć ekspertyzy.

Dzwonie do nich pytam się o #!$%@? chodzi, skoro sami ją wystawiali.
Babka do mnie, że nie zgodziłem się na wymianę to #!$%@? mi w dupę.
Przeczytałem jej tego maila i zapytałem w którym miejscu się nie zgodziłem.
Powiedziała, że decyzja z góry i ona nic nie może zrobić, to zapytałem czy ktoś mógłby nauczyć górę czytać ze zrozumieniem.

Ostatecznie mam zadzwonić jutro "w godzinach biurowych"

#oszukujo
  • Odpowiedz