Wpis z mikrobloga

Hej mirki, mam pewien kłopot z moim niedawno zakupionym podgrzewanym garnkiem - trochę starszym thermomixem - jednym z pierwszych generacji - wersja bodajże 7L - takie ma oznaczenia. Kosztowała mnie jedynie 2000 PLN i godziłem się na pewne kompromisy względem TM6, jednak sprzedawca zapewnił mnie, że wszystko będzie działać jak w najnowszych wydaniach tego zakupionego przeze mnie urządzenia. Otóż chyba nie dostałem kabla zasilającego mój cudowny podgrzewany garnek... To standard w tej firmie, że trzeba dokupować sobie jeszcze dodatkowe akcesoria? Nie mogę też nigdzie znaleźć tego bajeranckiego wyświetlacza - ponoć w tych czasach firma podchodziła do urządzenia jeszcze budżetowo i spokojnie smartfon może je zastąpić... I jeszcze jedno - nie dostałem żadnych danych do logowania się do tej sieci z przepisami, a to ponoć mega usprawnienie w korzystaniu z tego urządzenia. Ponoć można mnóstwo przepisów znaleźć sobie w sieci i jest to bardzo proste - wpisuje się co chce się ugotować i wyskakuje... Jeszcze nigdy tego nie robiłem, więc może ktoś po prostu by mi wskazał drogę? Jak to samemu ogarnąć, bo sprzedawca się nie odzywa, ale lojalnie uprzedził, że wybiera się na wakacje na Malediwy i komórkę zostawia wyłączoną, bo tam strasznie drogi roaming. Ktoś, coś?
P.S. Dla ułatwienia tematu pomocy zamieszczam zdjęcie mojego najnowszego nabytku.

( ͡° ͜ʖ ͡°) #thermomix #heheszki #chwalesie #pdk
Pobierz projektant_doktorant - Hej mirki, mam pewien kłopot z moim niedawno zakupionym podgrz...
źródło: vorwerk
  • 3